Lol @ Krasloten :D

tja... ik word helemaal para de laatste tijd , als ik een cd opstuur in een envelop... met genoeg post zegels... komt ie nooit aan :?

En best wel een risico met demo cd's :'(


maaruh.... volgens mij gaan we offtoppic :X
 
als ik een demootje op stuur gaat ie gewoon in een grote envelop.. en als het bijv een high-res logo is met (betaalde fonts) gaat ie aangetekend.. maar das nog ff offtopic..

:henko:
 
Enrico@Sprinter said:
Wat is er met het pakketje gebeurd dan?

Pakketje is keurig netjes dichtgeplakt en gewoon bezorgd :) Reden dat die gescheurd was omdat het doosje het gewicht van die krasloten niet aan kon denks :rolleyes:

En ik mag dan een uitzendkracht zijn.. ik heb wel respect voor mn werk :)
 
Rolf@Jaguar said:
Zal je pakketje maar zijn.. Daarom vertrouw ik de TPG Post ook niet zo in de zomer maanden.. Mede door dit soort actie's. Niet dat ik het niet zou doen maare ;)

In principe gebeurt er vrij weinig mee hoor.. kwam gewoon door een slappe doos :)

Maar ik ga alweer offtopic..
 
Als je in de buurt van Bleiswijk een keer een blok of een cilinder uit een doos ziet rollen moet je het ook maar weer netjes inpakken :p
 
Boyd said:
Als je in de buurt van Bleiswijk een keer een blok of een cilinder uit een doos ziet rollen moet je het ook maar weer netjes inpakken :p

Hehe.. zo ver hoeven ze niet te bezorgen ;)
En ik bezorg verder ook niet.. Ben alleen maar een scan-ventje :)
 
die is er bij mij al een keer uitgepleurd :X Gare dozen waar sommige mensen hun spullen in versturen :|

Boyd said:
Als je in de buurt van Bleiswijk een keer een blok of een cilinder uit een doos ziet rollen moet je het ook maar weer netjes inpakken :p
 
Weet iemand trouwens op welk soort krasloten je redelijk vaak prijs hebt?

Of moeten six en ik gewoon doorgaan met de 7klappers? :p

volgende week zaterdag komt er weer een update met nog 40 loten ( dus niet aankomende zaterdag :p ) :D
 
k zou voor de 7-klapper blijven gaan daar heb ik tot nu toe meeste winst op gehad, ik heb ook regelmatig wel winst op flappen krassen maar jah met 7-klapper win ik meer :p
 
Net nog wezen krassen althans RobinV ik had ze gekocht was wel grappig bij focking eerste winkel vroegen ze om legitimatie :X dan maar andere :p

ze hadden wel leuke actie 5 halen 4 betalen 8P
 
Extreem sr race said:
Net nog wezen krassen althans RobinV ik had ze gekocht was wel grappig bij focking eerste winkel vroegen ze om legitimatie :X dan maar andere :p

ze hadden wel leuke actie 5 halen 4 betalen 8P

was dat bij ons maar zo :) we hebben er in totaal 100 gehaald ( van de winst gelijk nieuwe gehaald )
 
legitimatie? Hoe oud moet je daarvoor zijn dan? 18 ofzo?

Denk dat ik ook maar eens wat krasloten ga halen... zal wel niks winnen maja :p
 
Mitsjiel said:
legitimatie? Hoe oud moet je daarvoor zijn dan? 18 ofzo?

Denk dat ik ook maar eens wat krasloten ga halen... zal wel niks winnen maja :p

Mij vroegen ze laatst in de winkel ook of ik nog krasloten wou.. ik zo: neej ben nog geen 18.. zegt die gozer: dat maakt toch niet uit joh
8P
 
7 klappers heb ik ook het meeste geluk mee, de eerste keer dat ik won had ik een oranje kraslot (wk 98 :X) in totaal 200 gulden gewonnen, toch wel veel, heb er mss in mijn leven 7 opgekrast :D
 
Back
Top