Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Dalijk ff doen :

Partytent in de kofferbak gooien
Gereedschap bij mekaar zoeken en in de kofferbak gooien

Vanavond boedelbak halen en scoot erin droppen
Even een printje doen van de routeplanner

Morge ochtend ff 'n pak brood smeren
Even hopen op mooi weer en gezelligheid..

En dan vertrekken naar Best !! :W

Staat BTW bij Eindhoven de plaats 'Best' al aangegeven ( of daar in de buurt )?
 
vanuit Eindhoven richting Den Bosch over de snelweg en als je een HUGE Michael Jakson ziet staan van 10 meter bij de Mac moet je die afslag pakken want dan ben je in Best :p

Hopen op goed weer morgen iig, heb er veel zin in ;)

ooi Tim
 
black_white said:
hopelijk red je het jeroen :rolleyes: k heb er wel zin in ! rox staat klaar en reed van de week weer erg goed :W
oto is al volgeladen en alle spullen staan klaar.

k heb er zin an 8P

Speed was nog niet klaar, dus ga ik met evo :)
 
zo..effe me achterband erin zette en dan kan me senda ook de kar op voor morge.dus als je ene senda ziet staan zonder kappen is die van mij...

Hope dat weer een beetje mee zit..
 
vandaag lekker opgebouwd en afgesteld met
EWD racer
Aprilia sr klok

hier in pic hoe alles er nu bij staat. klaar voor morgen dus
dit is de nieuwe kar voor naar meetings. moet alleen nog nieuw neuswieltje halen want deze komt van de oude kar af dus roest
26423.JPG



tot morgen
groeten
 
Jongens, ik heb nog een plek over voor een scooter en een plek voor een persoon in mn auto. Omgeving spijkenisse, mocht je mee willen rijden pm ff.
 
pffff heb er nog 1 liggen neem hem wel meej moet je me wel effe op komen zoeken. ben er rond 12 daarzo. moet je wel gasnippel bij gashendel hebben want die heb ik niet los

groeten
 
ben er ook , heb nog een twin-air filter bij me , kei groot , iemand interesse in hij is nog nieuw in de verpakking ? mag weg voor zacht prijsje
 
sonic tuning said:
pffff heb er nog 1 liggen neem hem wel meej moet je me wel effe op komen zoeken. ben er rond 12 daarzo. moet je wel gasnippel bij gashendel hebben want die heb ik niet los

groeten


thanxx :*
 
duurt me nu te lang, maja maar vroeg slape vanavond en dan morgevroeg om 08.30 vertrekke, hopelijk zit het weer beetje mee, schijnt iets van 70%kans te zijn op regen...maja dat zulle we morgen wel zien, hopen op t beste...maja tot morgen mensen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top