Leestekens en Hoofdlettergebruik

Leestekens en Hoofdlettergebruik

Zoals je kunt lezen in U&A krijgen we nogal veel klachten over het replygedrag van sommige lezers. Om het forum overzichtelijk te houden en berichten makkelijk te lezen zou het mooi zijn als iedereen gewoon op een normale manier gebruik maakt van leestekens.

Hou een goeie zinnenstructuur aan of zorg er in ieder geval voor dat iedereen duidelijk begrijpt wat jij schrijft.
Stukken lange tekst zonder leestekens zijn zeer storend om te lezen.


Mochten wij als Mod's constateren dat mensen hieraan geen gehoor geven kan een waarschuwing volgen door middel van een reply in het desbetreffende topic, of een PM.

Wordt hieraan nog geen gehoor gegeven dan kan er een ban volgen.

Een lee(f)(s)baar Forum, begint bij jezelf!
 
Advertisement - register to remove this

ya wand al die dwEeebs die geen Negelands kunnen 8)

Nee, ff serieus. Dit zou een hele vooruitgang zijn als hier op gelet gaat worden.
Soms irriteer ik me echt aan de reply's van bepaalde mensen.
 
Originally posted by Rikkademous
ik heb alleen last van het belgische getyp zoals steken en knippers maar daar blijft het voor mij bij.

U gaat nog ffkes ene andere variateur en cilinderke steken, alleeh! :p
 
Originally posted by JaguaRox
U gaat nog ffkes ene andere variateur en cilinderke steken, alleeh! :p


:D :D De taal van onze zuider buren is vaak vele malen beter gespeld dan wat ik hier op de site zie wat de nederlandse jongeren????????:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Dus moderatoren doe jullie BEST zou ik zo zeggen.

:) :) :) :) ;) ;) ;) ;)
 
Klasse! Supermaatregel! Ik irriteer me ook mateloos aan die gasten die altijd met CAPS typen of die gewoon zinnen van 10 regels lang maken, waar je zelf de leestekens maar bij moet verzinnen. Ook zinnen zoals: "I kka ngoe dndelerlands t ypen" kunnen me erg irriteren. Die gasten zouden gewoon een week verplicht 8 uur p/d op een typcursus moeten gaan voordat ze hier weer zouden mogen posten. Zo moeilijk is het toch niet om je eigen typfouten te verbeteren terwijl je typt?

Mja, blij dat de maatregel er nu eindelijk is...
 
IK VINT HET OOK ZEKER EEN HELE LEUKE BESLISSING VAN JULLIE OMDAT IK ME ER AF EN TOE BLAUW AAN ERGER ALS ANDEREN GEEN LEESTEKENS GEBRUIKEN BEDANKT MAKKERS DAT JULLIE ZO GOED LETTEN OP DEZE GROVE FOUTEN EN IK VIND DAN OOK DAT ER HARDER OP GELET MOET WORDEN IK HOOP JULLIE ALLEMAAL WEER SNEL TE SPREKEN JULLIE DOEN EEN GOOD JOB MODERATING DIT FORUM SO KEEP UP THE GOOD WORK LATER DIRK
 
[mierenneukmode] Het is GoeDe i.p.v. Goeie, en volgens mij is "Zinnenstructuur" ook niet 100% correct Nederlands. :p [/mierenneukmode]
 
Originally posted by DNA-Menno
[mierenneukmode] Het is GoeDe i.p.v. Goeie, en volgens mij is "Zinnenstructuur" ook niet 100% correct Nederlands. :p [/mierenneukmode]

[mierenneukmode2] Het is houD ipv hou. }) [/mierenneukmode2]

Wat houd zinstructuur in??? (Niet echt opgelet bij Nederlands dit jaar 8P )
 
Back
Top