laptop voor jonge kinderen/gamers

Ik zou idd gewoon voor een desktop gaan. Welliswaarniet mee te nemen naar wschool maar het is echt overbodig. Tenzij hij naar Gymnazium gaat ofzo , en geen agenda heeft. Verder is hjet wel makkelijk een laptop in te trein of so. Maar verder niet.

Iedereen zit gewoon liever achter zijn bureaitje @ PC. Je hebt ook veel meer vrijheid als je wilt uitbreiden voor zwaardere games.

:)
 
Laptop is onzin op het voortgezet onderwijs. Ik heb verscheidene opleidingen gevolgd op hoog niveau en ik kan U erop verzekeren dat de Laptop een luxe is die voor het prestatieniveau overbodig is.
 
laptop voor mijn zoon

Waanzinnig bedankt voor al jullie spontane en vooral zeer waardevolle reacties!!! Ik moet zeggen dat ik jullie advies ter harte heb genomen en dus helemaal ben afgeweken van een laptop.Waar is dat mijn zoon en ik meer hebben aan een desktop. Heb ook consumentenbondonline bekeken en kom er weer niet uit! Ik wist alles over laptops, maar nu? Ok:krachtige grafische kaart,veel werkgeheugen:min.1GB,snelle processor:min.3GHZ,enz...Wie kan me een tip geven over een goede desktop voor gamers(max.900 euro incl.monitor17inch)En wat weet je over WindowsVista enz
 
900 euro is erg weinig geld voor een game pc. Juist het gamen is hetgeen wat een pc maakt.

full.jpg


dit lijkt mij geen verkeerd systeem alleen is hij iets te duur, er moet nog een voeding in van rond de 50 euro, en volgens mij moeten er nog assemblage kosten bij.

Wat je ook kan doen, is de componenten van die samenstelling als uitgangpunt nemen, en er een wat goedkopere behuizing omheen zetten.

Neem als voeding een coolermaster of een tagan van minimaal 400watt.
Coolermaster zijn goede basic voedingen.

Dit is trouwens wel een leuk artikel over windows vista.
http://www.hardware.info/nl-NL/articles/am9nbGpsZA/Een_duik_onder_de_motorkap_van_Vista/
 
Last edited:
Waanzinnig bedankt voor al jullie spontane en vooral zeer waardevolle reacties!!! Ik moet zeggen dat ik jullie advies ter harte heb genomen en dus helemaal ben afgeweken van een laptop.Waar is dat mijn zoon en ik meer hebben aan een desktop. Heb ook consumentenbondonline bekeken en kom er weer niet uit! Ik wist alles over laptops, maar nu? Ok:krachtige grafische kaart,veel werkgeheugen:min.1GB,snelle processor:min.3GHZ,enz...Wie kan me een tip geven over een goede desktop voor gamers(max.900 euro incl.monitor17inch)En wat weet je over WindowsVista enz

Verstandig is om er een met dual core processor te kopen. Dat is veel beter/sneller dan een gewone ( single core ) processor.

Ik zal even kijken of ik een pctje in elkaar kan zetten of dat ik het iemand kan laten doen. Verstandig om van een laptop af te zien ;)

grtz kees
 
De core 2 duo E6300 is denk ik beste keuze.
snel en relatief goedkoop

binnen het budget blijven is wel moeilijk :(

full.jpg

Er zit een vrij dure videokaart in, maar in vind het zelf zonde om daarop te besparen.

Dit is wel een compleet systeem, samengesteld bij azerty.nl, zonder assemblage, zonder besturingsysteem.
 
Last edited:
Back
Top