Kymco like 2014 inhouden en stotterend bij lage snelheid?

Ossie

New Member
Beste leden……..
Zit met een raar probleem……mijn Kymco like 60 cc reed altijd perfect ( is al een ouder beesie)maar trekt als een malle.
Nu ervaar ik de laatste tijd dat hij bij lage snelheden wat inhoud,stotterde en onregelmatig stationair draait….dit soms tot uitvallen,start erna gewoon weer goed en kan weer weg rijden.
Als ik dus volgasgeeft heb ik het probleem van inhouden en stotteren helemaal niet!
Nu had ik een tip gekregen om het luchtfilter eruit te laten ( moest toch vervangende worden) en eens zonder te gaan rijden……!
Nou dat werkte perfect,trok als een malle en reed zonder dat nare gestotter van nul tot 65 perfect door…..dus dacht het probleem gevonden te hebben!?
Echter na montage van het nieuwe lucht filter kwam het probleem weer terug….!
Dus heb ik de prop die in het luchtfilterhuis( inlaatslangbocht) zit verwijderd met als resultaat perfect lopende Like………,maar nu is het zelfde probleem gewoon weer terug ondanks het verwijderen van de prop wat echte wel heeft geholpen al was het niet voor lange duur.
Weet iemand wat ik verder nog kan doen,moet zeggen dat de kleppen zolang ik deze scooter hebt nog nooit zijn gesteld………maar is dat het probleem wel?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top