Kymco Agility opvoeroverzicht

Status
Not open for further replies.

Vince_e

Well-Known Member
Hallo iedereen,Ik heb een Kymco Agility en wil deze iets in snelheid omloog laten gaan zodat ik wat beter kan meekomen met het verkeer.Het streven is dat ie 50-55 gaat lopen.Heeft er iemand of kent er iemand een overzicht per 'upgrade' hoeveel km/u het oplevert, overige voordelen zoals acceleratie, brandstofverbruik en of er afhankelijkheden zijn tussen upgrades. Bijvoorbeeld, je kan niet A doen zonder B gedaan te hebben.Alvast bedankt voor de reply's
 
Advertisement - register to remove this

CDI + vario.

CDI is 1 stekkertje wat je los moet trekken. Welke dat is durf ik niet te zeggen maar vaak is het een kabel die uit je cdi komt en meteen weer terug erin gaat, soort lus.

Vario is óf een varioRING, óf een opstaande rand op je variobus. In geval van dat laatste moet je een variobus kopen zonder opstaande rand. In het eerste geval kun je gewoon de varioring eruit pakken. Die zit OVER je variobus geschoven.

@ Wesking

Kymco Agility is een 4takt dus een prop o.i.d heeft weinig zin.
 
CDI + vario.

CDI is 1 stekkertje wat je los moet trekken. Welke dat is durf ik niet te zeggen maar vaak is het een kabel die uit je cdi komt en meteen weer terug erin gaat, soort lus.

Vario is óf een varioRING, óf een opstaande rand op je variobus. In geval van dat laatste moet je een variobus kopen zonder opstaande rand. In het eerste geval kun je gewoon de varioring eruit pakken. Die zit OVER je variobus geschoven.

@ Wesking

Kymco Agility is een 4takt dus een prop o.i.d heeft weinig zin.

oh, maar ik heb deze scooter ook op mn werk (pizzaria) en die heeft 2 van die buisjes uit de uitlaat zegmaar... wist ook wel dat het bij 4tact niets uitmaakt.... maar vraag me af waarom er bij ons dat 2 van die buisjes op zitten...
 
Om een agility een beetje op te voeren heb je idd een CDI nodig met een stekker ( normaal gesproken een groene stekker die uit de CDI komt ) die haal je gewoon los en dan zet je het klepje van de acc. vast en idd de variobus eruit halen een een nieuwe zonder een opstaand randje kopen ( ik heb gehoord dat je het randje weg kan sleipen maar ik raad het niet aan om het te doen want ik weet dus niet zeker of de afmeting het zelfde is en je kan er onevenheden mee krijgen ) en een andere sproeier is mogenlijk!

Luchtfilter gewoon orgineel laten. ( Als er een kapje op zit kan je hem vervangen met een brom slang I.P.V een kapje maar meestal maakt het weinig uit )

maar het een CDI met een stekker en de variobus kom je al een end mee en dan rij je ongeveer zo'n KMtertje of 55 á 60 ( Misschien iets harder :eek: )


Succes!

MVG,
Peace
 
Van het weekend een gladde variobus en lichtere rollers in gezet. Hij trekt in een keer door naar 55, daarna probeert ie langzaam nog naar de 60 te klimmen, maar dat doet ie alleen op lange stukken rechte weg.

Nou nog alleen de politie ontwijken de komende tijd en dan ben ik blij ;)
Doe er in ieder geval 5 minuten korter over naar m'n werk.

Tx voor de tips
 
Fijn dat het gelukt is :)

Nu kun je het beste dit topic sluiten zodat over 4 jaar niet ineens iemand nog iets gaat zeggen hier.

Dit kun je doen bij Thread Tools, rechtsboven in dit venster.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top