Kossen Tuning Big Bore

Hahha, jos jonguh! super dik ouwe:D

Zeker dat ding een keer mee naar Driebergen dacht ik zo!
Zie je bij de sprints weer man

oi!
 
Jezus wat een mooie foto's :p

Maandag aanslingeren?

Mag ff duren maar dan heb je wel wat :p
Dat staat bij mij nog wel in de planning ja :) mischien al gelijk de 1e paar runs maken (A)


Hahha, jos jonguh! super dik ouwe:D

Zeker dat ding een keer mee naar Driebergen dacht ik zo!
Zie je bij de sprints weer man

oi!

Hehe thx :)
Kunne we wel een keertje doen ff cruizen daaro :p
Zie je in april ;)

Jos,het ziet er allemaal weer netjes uit,vind het framepie echt wel super.

Thx het is ook allemaal netjes ;) :p
 
Daar issie dan :)

Gaat helemaal goed komen met dit apparaat, binnenkort weer ff sjillen?

Eindelijk geen dopsleutel meer tussen je clamp :W
 
mooi project hoor, zal wel hard gaan lopen zometeen!

ff vraagje.
hoe heb je je mint voorvork ingekort?
want ik krijg die binnenpoten er helemaal niet uit.

succes nog verder :D
 
mooi project hoor, zal wel hard gaan lopen zometeen!

ff vraagje.
hoe heb je je mint voorvork ingekort?
want ik krijg die binnenpoten er helemaal niet uit.

succes nog verder :D

gewoon van het kroonstuk afslijpen, en dan stuk van de poten afslijpen en er weer oplassen. Die vorkjes zijn niet ervoor gemaakt om uit elkaar te halen :p
 
gewoon van het kroonstuk afslijpen, en dan stuk van de poten afslijpen en er weer oplassen. Die vorkjes zijn niet ervoor gemaakt om uit elkaar te halen :p

gewoon die keeringen er uitslopen en 2 borgclipjes eruithalen en kan je zo het zooitje er uithalen:p
 
Zo weer een update vanaf mijn kant aangezien ette leur nu toch wel in de buurt komt :p
Er is wel een hoop gebeurt in de tussen tijd, het blokje heeft al een aantal bank uurtjes erop zitten bij martin.
Het zat allemaal niet mee op de bank het blok wou geen vermogen geven en we kregen de overbrenging niet goed, uiteindelijk hebben we alles weer over gezet op het nieuw type blok en toen ging het gelijk de goede kant op, we zaten al aardig snel op de 23,8 pk.
Daar hebben we het uiteindelijk ook maar bij gelaten zodat martin ook nog tijd over houd voor zich zelf :p

Wat test uitlaatjes.

JS 80

DSC07692.jpg


BB 86

DSC07691.jpg



ook de scooter moest natuurlijk mooi worden dus daar ff een zitje voor gekocht en stepjes.

DSC07693.jpg


Stepjes afgedraaid bij erik

DSC07694.jpg


Uiteindelijk alles gespoten en pas gemaakt.

DSC08813.jpg


DSC08807.jpg


Stuurdemper en teller

DSC08809.jpg


Tankje en dodemans pas gemaakt

DSC08810.jpg


Ik moet nog dingen zoals de bekabeling, uitlaatje op knappen :p en de achtervelg nog ff oranje spuiten :)
 
Hebben jullie zeker leuk gedaan! Beste bak vermogen al trouwens, moet ook maar een keer bij kossen op de bank:+ Let je er wel op dat je voorwiel niet aanloopt met de keerring? Is std wel zo met die wieltjes.
 
Back
Top