Korte downtimes

Beste bezoekers,

deze week nemen we onze nieuwe database server en webserver in gebruik. Daardoor kan het voorkomen dat de site tijdelijk onbereikbaar is. We proberen dit uiteraard tot een minimum te beperken. We hopen vrijdag hier helemaal klaar mee te zijn en dat alles goed werkt.
Tevens wil ik alle premium members en alle adverteerders via deze weg bedanken die ervoor zorgen dat het forum, scooterbase en scootertuning.net in de lucht blijven.

Gr de Crew
 
Advertisement - register to remove this

idd ook mijn geld... i.p.v. het te spanderen aan kadootjes die ik nooit win :X:X:X


maar klinkt goed.

Wat gaat dat betekenen voor de snelheid? Ik heb een 20Mbit abbonement (2MB/s download) zal ik merken dat het NOG sneller gaat, of niet echt? Of is het alleen een verhuizing?
 
Hoe snel je verbinding ook is, ook voor jou zal het sneller worden.
De druk op de server tijdens piekuren wordt verlicht door waarschijnlijk een betere server te nemen, daardoor kunnen er meer mensen tegelijk op sf.net zonder daar verder iets van te merken...

Maarehm goed om te horen dat hier nog steeds aan gewerkt wordt :)
Thumbs up!
 
Zoals manta zegt is meer dat de capaciteit omhoog gaat, vooral tijdens de drukke momenten. Het zal zeker niet trager worden :)
 
:D:D

Kleine update, als het goed is draait het forum nu op de nieuwe db server. Er zal af en toe nog een kleine error voorkomen, maar dan ben ik nog aan het klussen.
 
Ralf said:
Van jouw geld hebben we dit jaar crewmeeting op Ibiza, sorry :p

Wanneer vliegen we ook al weer, eind oktober?
Moeten nog wat meer man premium worden, kunnen we ook voor niets uitgaan;)

Goed werk Bas:*
 
Verwacht dat deze week (woensdag of donderdag) nog een downtime omdat de server fysiek verplaatst wordt. Excuses voor het ongemak. De downtime zal hopelijk minder als 1 uur zijn.
 
Zo voel ik me soms als ik bezig ben :p

Maar voorlopig gaat alles redelijk ok, volgende week verwacht ik dat forum op de nieuwe www server draait :) Dit weekend ff vrij :)
 
goed bezig freezer;) enne veel pelzier op vakantie breng zo'n beachbabe voor me mee dan heb ik er ook nog iets aan dat jullie daar mijn premium donatie opmaken ;)
 
BojT said:
BAS! Je avatar! :love:
klaves.gif

Deze is vetter :p
 

Similar threads

Back
Top