Knight rider Phantom

Vermadox? waar zit dat? Dat is toch niet die spuiterij op de platvoet of wel?

en net blokje heb je nu!

als je hulp nodig hebt oid, bied ik me wel aan ;)
 
Zou je voor mij ook zo'n begrenzer in elkaar kunnen knutselen? Ga namelijk met Stage6 Racing rijden en je weet hoe Deventer is ;)

Oh en weet nu ook waar Vermadox zit! Binnenkort eens langsgaan want moet mn uitlaat gestraald hebben
 
Last edited:
Ik zou het best -kunnen- doen, maar het kost echt fucking veel tijd :p ben met mn eigen toch wel een uur of 30 bezig geweest schat ik zo...
Uitlaat stralen gaat vrij grof, vraag daarna btw maar wel even of ze hem flink willen doorblazen met de compressor. Je wilt dat straal-spul niet terug je cil in hebben ;).
K heb hem zelf daarna nog wat opgeschuurd met grove korrel en daarna tot 400, daarna weer blanke lak. Zag er op zich wel redelijk oke uit. Uiteraard zie je de mooie gebrande las-naden niet meer, maar goed.

Btw, in de +- 5 jaar dat ik in deventer rond knal op de scooter heb ik nog nooit op de roller gehoeven :p
 
ok tof =)
Materiaal is trouwens ongeveer 20 - 30 euro, en je moet een elektrische startmotor (minarelli) hebben die je wilt opofferen:p

Heb uitlaat + blok laten parelstralen. Er blijft overigens wel wat van dat straal-spul achter dus zorg dat belangrijke dingen goed afgedicht zijn.
 
Ik heb wel een Speedfight he, weet niet of dat wat uitmaakt?

Geef anders in een pm je msn even, praat wat makkelijker lijkt mij
 
UPDAAATE

UPDATE 27-02-2011

Zo, Enorme tijd is er geen update meer geweest maar ik heb dan ook een flinke tijd niks aan mn scooter gedaan, mede door een gebrek aan geld.

In ieder geval is er inmiddels weer redelijk wat veranderd. Rond november liep mn scooter opeens beyond bagger dus wat het probleem was; er zaten allemaal krassen in mn cilinder. Dus toen maar een stage 6 racing aangeschaft en mn krukas lagers vervangen

S6 racing vs DR70RPM
213jay1.jpg


15 jaar oude blokje weer uit elkaar
258t7h4.jpg
 
Back
Top