Kleine vraagjes topic #3 (NON-Scooter related!)

Status
Not open for further replies.
Al moet ik wel zeggen over jou links; die eerste 5 links die je in die link ziet zijn fake/spam hoe je het wilt noemen.
Simpelweg direct je zoekvraag gekopiert met wat standaard dingen er aan toegevoegd, wat meer naar beneden op de pagina zie je de echte zoekresultaten.
En die staan er dus niet tussen (hoop dat je dat ook ziet), maakt het een stuk makkelijker namelijk :p

Mocht je een goede link oid vinden wil ik het best voor je downen, heb zelf ook even gezocht maar zonder resultaat, helaas.
 
staat er een boete op het overrijden van een kat?

wat kunnen omstanders doen als ze zien dat je een kat hebt overreden?

erg benieuwd naar.
 
In de wet staat dat doorrijden na een aanrijding strafbaar is. Je hebt ergens tegen aan gereden, dus is het een aanrijding, je bent doorgereden, dus ben je strafbaar. Dat word even in de cel zitten ben ik bang
 
hahaha ik stel gewoon een vraag, en nu ben ik door gereden bij een aanrijding met een kat volgens sommige hier?

Ik vroeg me dit gewoon af, aangezien er laatst weer een kat op de weg bleef zitten en ik moest remmen tot stilstand.
De kat liep vervolgens rustig weg, maar er stond nog een oma te toe te kijken.

Nu zegt joshua. dat je niet mag door rijden naar een aanrijding, maar als je een kat/egel dood rijd ga je toch niet de politie bellen.(misschien sommige dierenvrienden hier nog een dierenambulance ofzo)

Maar terug naar mijn vraag, weet iemand wat voor een boete hiervoor gegeven kan worden?
 
Als het dier dat blijft liggen geen gevaar voor andere weggebruikers oplevert is het niet strafbaar in de praktijk. Anders zou het onder artikel 7 vallen.
 
Msn zegt dat er een nieuwe versie is, en of ik die wil downloaden. Maar dat wil ik niet, vervolgens vink ik Nee aan en klik op OK.

Daarna moet ik me weer opnieuw aanmelden, maar dan vraagt die doodleuk weer hetzelfde!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top