Kenteken nieuwe scooter / verzekering

Advertisement - register to remove this

Err?

Als je je verzerking verlengt in mei 2006 krijg je toch geen kentekenplaat opgestuurd? LKrijg je gewoon nog het bromfiets plaatje.
Anders is het wel heel makkelijk onder de keuring uit komen :p
 
je moet hem gewoon laten schouwen als je een neiuwe verzekering neemt staat er ook wil je verzekerd worden met of zonder kenteken heb je hem al of wil je hem en dan moet je hem laten schouwen

GR Robiin
 
o Ik dacht dat ie bedoelde als je een nieuwe verzekering aanvraagde dat je gelijk dat nieuwe plaatje krijgt. What e mistake to mekahhh
 
ja kan momenteel al amper je scooter verzekeren met een `oud` plaatje omdat bijna niemand die meer heeft. Per 1 mei volgend jaar 100% zeker dat je verplicht een kenteken op je scooter moet zetten wil je hem kunnen verzekeren.
 
zolang het nog niet verplicht is een kenteken te hebben op een brommer zolang kun je hem verzekeren met een ouderwets plaatje. ben zelf schouwer en verzekeraar.
 
Dus als je hem bijv. over een half jaar opnieuw gaat verzekeren dan mag je nog steeds een klein plaatje uitkiezen.


Tot wanneer mag je eigenlijk met ene klein plaatje rondrijden. Bent te lui om te searchen :)
 
standox said:
zolang het nog niet verplicht is een kenteken te hebben op een brommer zolang kun je hem verzekeren met een ouderwets plaatje. ben zelf schouwer en verzekeraar.

Ik heb nu al flink moeite moeten doen om m'n scooter te verzekeren omdat bijna niemand die plaatjes meer heeft. Mei volgend jaar als de nieuwe verzekeringen ingaan is het niet wettelijk verplicht om een kenteken te hebben maar je gaat mij niet vertellen dat verzekeraars nog van die ouwe kleine plaatjes voor 2006 laten maken... 2005 plaatjes zijn al bijna niet meer te krijgen.

Ik denk dat ze 1 mei 2006 gaan zeggen dat je je scooter alleen kan verzekeren als hij op kenteken staat :)

keywords: kenteken, verzekeren, 2006 :p

zoek over een half jaar dit topic maar op

zullen we d'r 5 euri op zetten? :*
 
jorick said:
Ik heb nu al flink moeite moeten doen om m'n scooter te verzekeren omdat bijna niemand die plaatjes meer heeft. Mei volgend jaar als de nieuwe verzekeringen ingaan is het niet wettelijk verplicht om een kenteken te hebben maar je gaat mij niet vertellen dat verzekeraars nog van die ouwe kleine plaatjes voor 2006 laten maken... 2005 plaatjes zijn al bijna niet meer te krijgen.

Ik denk dat ze 1 mei 2006 gaan zeggen dat je je scooter alleen kan verzekeren als hij op kenteken staat :)

keywords: kenteken, verzekeren, 2006 :p

zoek over een half jaar dit topic maar op

zullen we d'r 5 euri op zetten? :*


ouwe onderhandelaar:p
 
Dat zou vervelend zijn want ik betwijfel of ik voor mei 2006 al een kenteken heb. Zit in een langdurig projectje welke ook al 2 maanden stilstaat :p
 
Back
Top