Karsemeijer JOG SBO 2010

Mike.v.W

www.k-parts.nl
Zo weer een project van mijn kant de 3e en laatste :p

Eerste seizoen met de NeSRox gereden

2v9b2tk.jpg


Tweede seizoen met de Go-fast/Dildoshoppen 2F4R zip gereden

6gx53r.jpg


En voor het derde seizoen een Yamaha Jog, zoals alle snelle MANNEN!:p Ik wil dit jaar gewoon echt meedraaien in de top van de nieuwe klasse.

Een paar onderdelen:

Het frame (mocht het volgens het reglement niet mogen heb ik nog een frame.)
2j4y44g.jpg


k3x3ti.jpg


i57lmr.jpg


dqrrif.jpg


hier nog een 2f4r blok en een MHR Team blok:p
2v0bb5h.jpg


Carters klaar gemaakt voor het stralen
snguwl.jpg


busje gedraaid voor mijn voorwiel:)
330z6sl.jpg


nog wat testspul voor mij en me broertje, we hebben er nog 1 die wordt afgedraaid
154u7fa.jpg


Even kijken wanneer de spullen van mij en mijn broertje naar Karsemeijer gaan. Geld he:p

Update 06-12-09

Ik ben weer een beetje bezig geweest. ik heb het alleen druk gehad met mijn nieuwe opleiding dus veel is er niet gebeurt.

Alu staaf van Steef over gekocht. 28cm :D

65s8dv.jpg


Oude stuurtje van m'n broertje overgenomen.

eq6y4m.jpg


Nieuwe lagers in de Zip velg, er zitten nieuwe type lagers in voor een wielas van 12mm en dit past allemaal perfect(ik heb ook een busje gedraait voor tussen de lagers). Ik moet alleen nog 2 busjes draaien en een flinke nok op de voorvork poot laten lassen. Hier onder ook wat foto's van de poten die zijn uitgeboord naar 12mm. De bedoeling is om een Sonic wielas te pakken.

2v1qknk.jpg


3523lh1.jpg


Ook zijn ik en mijn broertje naar Karsemeijer gereden om 2 carters en mijn cilinder af te geven. Kan een paar weekjes duren. :D op naar de Pktjes:love:

Weer even een update, weinig kunnen doen weer door m'n studie maarja:), afgelopen zaterdag kwamen de heren Karsemeijer de blokken langs brengen, wat een service:D

Voor de rest staat mijn frame weg te roesten in de schuur want daar komt weinig van te pas, het kapwerk is ook nog niks. Poly/Carbon voorkap komt er denk ik even niet, past eventjes niet in het budget. Heb op het moment nu zo veel spul staan dat ik er een beetje gek van word:p

De carters en cilinder ze zien er echt heel netjes uit;) geloof me:p
2znwc37.jpg


2rcmm39.jpg


Ook wat onderdelen gekocht zoals: een nieuwe MHR RHQ, NSR radiateur, nieuwe drukveer + trekveertjes, nieuwe blok pen, nieuwe carterdeksel boutjes, nieuwe tapeinden en een nieuw pakkingsetje voor m'n Speed,

316k9hx.jpg


Ook heb ik nog een setje binnenkappen gekocht van KevinP die zijn ook heel netjes;)

gr, Mike

UPDATE
Hij staat weer deels in elkaar, begint nu op te schieten. Heb ook de laatste dingetjes voor m''n blok besteld (zuiger/js-inlaat).

231av7.jpg

(spatbord is al aangepast en het zwarte m-stuur is vervangen door een oud chrome m-stuur)

Ook m'n carterdeksel afgemaakt:)
2i0cd1u.jpg


De nok is ook op de poot gelast, deze is aan beide kanten verstevigd.
28gz2c1.jpg


groeten kut!

Update:

Jog is klaar op 2/3 dingetjes na. Dit komt morgen allemaal wel. Er is gebankt en ben tot nu toe erg tevreden:).

234m52.jpg


14bi8sn.jpg


243f9g2.jpg


Na Etten-leur wordt er nog een keer gebankt. Er wordt dan nog getest met andere binnenkoppen en misschien andere poulies, membraam, inlaat.

Jog weegt op de foto's 52kg. Totaal gewicht komt ongeveer op 145 kg uit.

Tot Zondag:)

UPDATE
Zo weer wat werk aan de Jog gedaan, nieuwe clamp + stuur + andere achtervelg. Dit moet ongeveer weer 2 kilo schelen:D

s6m80w.jpg


n17bb5.jpg


Zoals jullie kunnen zien is er ongeveer 10cm van de kappen afgezaagd dat betekend wel weer het spatbordje erop (dit i.v.m. 75% regeling)

Voor Sluikil wordt er weer gebankt.

:)

Update:
Velgje gespoten + achterlicht:D echt strak vind ik hem nu.

t0m73p.jpg


11vn0js.jpg


Setup:

Mhr speed Karsemeijer
Carters Karsemeijer
Yasuni C21 + Karsemeijer flens
Krukas MHR RHQ
Malossi overrange
MHR delta clutch
MHR Wing bell
MHR 2005 vario
JS-tuning inlaat '09
Karsemeijer ophoogplaat
Zelf bewerkte VL14
Keihin met serienummer bewerkt door XSH
Top Nardo vertandingsdeksel
vertrouwde MHR 13/44 vertanding

Optisch:
Misschien komt er een poly/carbon voorkap achter ????
Epc stuur + clamp
ik ben weer aan de Polijstmeuk:(
Veer: 280mm alu staaf van Steef
Scooter gewicht: 50 tot 60 kilo
Ikzelf: 85/95, ben niet zo van het dieet

Plannen:
Gewichtsklasse Scooter70 B
Top 5/10 rijden
Minimaal 1 beker
Constant rijden:p
Beukend vermogen (23/24pk)
Net als voorgaande jaren HEEL veel Lol;)

groeten! KUT
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ziet er al goed uit:W Nu is het nog even het regelement afwachten en kijken wat mogelijk is:p Hoop je iig wat concurrentie te kunnen bieden:p

Succes!
 
whhhaaaaat die NesRox :love:

Kopen?:p

Tof! Nieuwe concurrentie 8) Ben benieuwd, ga m volgen.

Bedankt:)

de jog´s komen uit de grond gevlogen, ben erg benieuwd!! ga hem volgen

Kwestie van goede mest, goed water geven en liefde:love:

Ziet er al goed uit:W Nu is het nog even het regelement afwachten en kijken wat mogelijk is:p Hoop je iig wat concurrentie te kunnen bieden:p

Succes!

Bedankt;) ja ik hoop dat het reglement frame aanpassingen toelaat, anders was het een mooie geld en tijd verspilling:p,

die concurrentie strijd komt denk ik wel goed;)
 
En voor het derde seizoen een Yamaha Jog, zoals alle snelle MANNEN!



Jij snapt m :W
Aan het achterstaafje gaat het niet liggen iig :+

Veel succes! maar met een jog gaat dat lukken!
 
Komt ook alleenmaar doordat ik mee doe:*
Binnekort weer ff beunen:D

jaja:p maar niet meer beunen om 3 uur 's nachts met het nodige alcohol achter de kiezen:(

Oh ik zoek ook nog een plat voorband voor een 12inch, nu zag ik citta banden 3.00x12 maar wat denken jullie hiervan?

beetje veilig of wat en past het:p
 
jaja:p maar niet meer beunen om 3 uur 's nachts met het nodige alcohol achter de kiezen:(

Oh ik zoek ook nog een plat voorband voor een 12inch, nu zag ik citta banden 3.00x12 maar wat denken jullie hiervan?

beetje veilig of wat en past het:p

Is m'n citta toch nog ergens goed voor:D Je kan het bandje er toch gewoon ff op passen, heb er nog 3 liggen geloof ik;)

Dat beunen ging toch juist prima:p Gaat bijna altijd wel tot zo laat:W
 
Back
Top