Kappen van rs 125 op rs50????

Status
Not open for further replies.

vuystjen

BaD GuYs Go On FoReVeR
Nja zoals titel zegt hé :p, maar gaat de ganse polyester kappenset van een rs125 van 97 op een rs50 van 95 - 97.
grtz
 
Advertisement - register to remove this

weljah maar is gwn de kader lijkt me zo bijna compleet hetzelfde als de 50 versie daarmee ma ben juist niet zeker van die ophangpunten :?. Maar ik gaan eens gaan zien dit of volgend weekend naar vfracing.
grtz
 
Probleem is dat een RS125 een heel ander frame heeft ;) Dit is dan die van het nieuwe model RS maar het oude 125 model wijkt hier niet veel vanaf :
rs125_4b.jpg
 
ik las ergens op de aprilia site dan de rs50 en de rs125 EXACT hetzelfde frame heeft.. of zit ik nu fout > ? ::X
 
@maitre R: is dat niet het alu race frame op die foto ken er zelf niet teveel van maar toch ziet er iets mooier en sterker uit dan ut gwne frame van de RS125.
Maar toch als je naar foto kijkt van oudere versies van de RS125 lijkt het me ook dat dit hetzelfde frame is als de RS50.
Dacht zelf eens dat ik horen zeggen heb dat de motor van 125 zo onder de kader zou passen van 50. Maarjah dat is weeral van horen zeggen hé :7.
grtz
 
Nja is ook zoiets is geen monobrug maarja die heeft nu niet echt iets te maken met de ophanging van de kappen :p
 
vuystjen said:
@maitre R: is dat niet het alu race frame op die foto ken er zelf niet teveel van maar toch ziet er iets mooier en sterker uit dan ut gwne frame van de RS125.
Maar toch als je naar foto kijkt van oudere versies van de RS125 lijkt het me ook dat dit hetzelfde frame is als de RS50.
Dacht zelf eens dat ik horen zeggen heb dat de motor van 125 zo onder de kader zou passen van 50. Maarjah dat is weeral van horen zeggen hé :7.
grtz

Ik heb zelf oud model rs 50 gehad, ('98 ) en als je dat frame van een 50cc ziet zou ik er niet veel vertrouwen in hebben als er een 125 op zou zitten (30pk @ achterwiel meende ik ! ) 'T frame dat ik poste is gewoon van een rs125 fabrieks geleverd.

Mijn oude RS 50 :



En een foto van een RS125 '97 van marktplaats :
30181.jpg


Er zit dus duidelijk een verschil in !
En veder zie ik het nut er ook niet echt van in :? Kappen zijn bijna het zelfde !
 
duh als der geen verschil in zat waarom zou die het dan willen:p
Maar ik denk dat het wel pas te maken is. Uitlaat en ketting zitten idd omgedraait dus moet je kijken of dat gaat passen
 
Welja zie het ook nu maarja gaat me puur om de blikken ik vind die polyesteren race kappen iets meer hebben :D dan de gewone 50cc versies:#,ik ga dan eens gaan kijken bij vfracing. Zal daar wel zien:p , maar oké thx for the help guys+ralf+

topic closed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top