Kan ik hiermee bezwaar maken?

arnout@aerox

Well-Known Member
Goedendag,

Ik zit met een vraagje in m'n hoofd wat betreft mijn bekeuring.
Op 1 oktober ben ik achtervolgt en uiteindelijk aangehouden door de politie, hij kwam met het compromis dat ik geen bekeuring kreeg voor het ontkomen van de politie, ik hoefde alleen mee naar het bureau en zou daar op de rollerbank komen. Dus ik er heen en de teller gaf 1,1 kw aan, wat neerkwam op €70,-
Dit alles dus gebeurt op 1 oktober om 09.30.

Ik had het 1e uur vrij, het 2e uur begon om 09.15. Ik heb dus het 2e uur helemaal gemist.
Als ik nou een bezwaarschrift opmaak waarin ik vermeld dat de tijd van het misdrijf niet klopt. Dat ik op school zat op de vermelde tijd? Dan laat ik het door school ondertekenen (ik koop ze gewoon om ofzo, dat ze zeggen dat ik om die tijd aanwezig was:p), dan klopt de tijd van 09.30 dus niet!

Mijn vraag dus; kan dit, zou dit nut hebben?

Bvd, Arnout:)
 
Advertisement - register to remove this

Als 1 agent je maar gezien heeft kan je dat proberen , hebben meerdere het gezien en ze zeggen dus beiden dat jij daar wel was , heb je een nog groter probleem
 
Remco 4 Life said:
Als 1 agent je maar gezien heeft kan je dat proberen , hebben meerdere het gezien en ze zeggen dus beiden dat jij daar wel was , heb je een nog groter probleem

1 agent is al genoeg... Een agent heeft de eed of de belofte afgelegd.. Onder een bekeuring komt zijn handtekening te staan waarmee hij verklaard het naar waarheid te hebben ingevuld.

Als je zegt ik was er niet op dat tijdstip en de agent zegt van wel dan win je never nooit.
 
Nee tuurlijk dat snapt iedereen wel je wint het niet van een agent

Maar ik doelde erop als die agent alleen dus was geweest en TS was met een vriend dan was het 2 tegen 1 dan wint TS
 
Remco 4 Life said:
Nee tuurlijk dat snapt iedereen wel je wint het niet van een agent

Maar ik doelde erop als die agent alleen dus was geweest en TS was met een vriend dan was het 2 tegen 1 dan wint TS

Neej das niet waar. 10 getuigens ook niet. Een agent MOET de waarheid vertellen en door die beëdiging hebben ze trouwgezworen aan de koningin dat ze dat ook zullen doen. Jij kan je maat bevoorbeeld ff opstoken van zeg dit en dit...
 
Back
Top