JRT Big Bore Zip

mm laat ik vanavond naar zijn werkplaats gaan terwijl hij op vakantie is :)
Heb ze vriendin al gesproken en van haar mag ik me gang gaan in zen hokkie :W
Laat ik nou net 2000 stickers hebbe gekocht :*

Zit alleen een beetje in een dillema zal ik ze erop laten zitten voor hengelo of niet :#

De voorkant ziet er wel goed uit hoor. Ik zou het er op laten zitten +ralf+
 
gewoon er op laten zitte jossie:p
stickerresten kan je btw zonder lakbeschadigingen eraf halen met turbospray :+
 
Ook weer is een update van Kloosterzanden en Hengelo :)

Kloosterzanden

Was een leuk dagje waar het lekker rustig was en veel kon rijden :)
Ik begon de dag met een tijd van 7,9 dat kwam omdat er een wat te grote sproeier in zat en ik met een veelste hoge temp weg reed.
Toen heb ik er een kleinere sproeier ingedaan en met 30/35 graden weg gereden en dat pakte goed uit in een tijd van 7,4 :) Voor de rest gewoon de heledag gewoon zoveel mogelijk gereden :)

Hier nog een paar foto's samen met de duo zippa :W

Foto-K4HZURPI.jpg


image.php


Hengelo

Hengelo was vrij weinig me zip liep kut omdat ik het te druk had met stickers eraf halen kon ik niet afstellen :p en het was veelste heet om er wat aan te doen :p
Arthur ree een tijd van 8,1 toen die aan het eind van de baan uitsukkelde oid :)
Veder heb ik nog op arthur's sonic gerede op een poging te wagen om toch nog een tijd te zetten :) nog thx hiervoor :* Alleen liep het niet helemaal goed af had volgens mij een tijd van 7,8 omdat hij wat te warm was maar al met al een geslaagde dag :)
Als je nog foto's heb plaats ze gerust :)

Grttzz
 
Last edited:
k denk dat het lichtval is.....

:D blijft wel een toff ding :p En idd de baan uitgerold.... vond hem niet lekker lopen, dus dan schiet het ook niet op om door te gaan.
 
Zipwin- Thx :) Dat spadbordje zit idd scheef maar dat is mijn scooter niet :p

Arthur- Had nou maar op het gas gebelven dan had je de snelste tijd gehad met me scooter :D van die dag dan :p

Michel- Klopt zit idd scheef :)
 
Maar weer eens een update van mijn kant :)
Zoals de meeste mensen weten was me zip de laaste paar meetings er niet ;(
Maar gelukkig was arthur zo aardig om mij op zijn sonic te rijden ( Nog een x thx hiervoor :* )
Me subframe was gebroken tijdens het burnen dus toen schoot me blok me buddy in en kreeg grip, dus toen schoot me scooter onder me vandaan en had ik een pijnlijke kont :p
Maar gelukkig kwam de reddende engel enzo me helpen toen ik daar op de grond lag en me gas bleef hagen van me scooter !!! :*

Schade: Achterkap heet wat schuif schade - Me JS 80 aan gort - en me subrame was overlede. en natuurlijk de emotionele schade wat ik eraan heb over gehoude ;( :+

Maarja dat kan allemaal gebeuren, dus nu zit ik een beetje met 2 dingen in me hoofd of ik ga me zip helemaal licht maken en een andere kleurte geven die ik gesponzert krijg van mike :*

Of ik ga op een zip frampie rijden die overgens al bijna klaar is Foto van het frame :

DSC03098.jpg



Dat was hem weer voor vandaag :)

Grtzz
 
Tja als ik hem zo zie staan denk ik JA ik ga er mee rijden aankomend seizoen :)
Maarja aan de andere kant denk ik ook van hoe vet is een nette scooter....
Dus ik denk dat ik het gewoon alle 2 ga klaar maken voor sbo '09 Ik rij gewoon de 1e sprint op me frame en dan ga ik wel kijken of ik het wat vindt :)
En een mooi kleurtje wordt ie zoiezo niet :p gewoon netjes clean zwart :)
 
Zo na een tijdje laat ik ook maar wat van me horen :)
Ik ben afgelope week bezig geweest met me frampie zoals een ophanging maken voor me rad enz.
En ik heb ook een js 80 gekocht om te testen aangezien me oude uitlaat kapot is gegaan met het ongelukje, ik heb nu het rechtemodel maar ik vind het zelf niet zo heel mooi :p

De uitlaat

DSC04572.jpg



Hoe het er nu bij staat

DSC04570.jpg



Me ophanging wordt morgen gebracht en dan is het nog ff klaar maken voor het banken zodat ik nu eindelijk naar het vermogen kan zoeken :)

Dat was hem weer voor vandaag
 
Back
Top