Journalist zoekt scooterfreaks voor artikel!

  • Thread starter Jaap_Journalist
  • Start date
Wheels zuigt! ;)

En misschien is het leuk om het artikel (als het uitgebracht is uiteraard) Naar FOK! te sturen. Kunnen we de dweeps daaro eens wat laten zien, dan zullen ze de "scooterfreaks" denk ik niet meer zo snel afzeiken..

Robbert
 
lijkt me nou niet echt nodig, dat is allemaal ouwe koeien praat, iedereen heeft toch een (gezonde) hekel aan oom agent!


grtzz.
 
zeg maar wanneer het er in staat, ik neem wel een stapeltje mee van school. trouwens wel onwijs vet de plannen die je hebt. op deze manier wordt scooter rijden en het tunen ervan ook eens van een andere kant belicht.
 
We gaan ons best doen. Gewoon eens een keer een normaal interview over de "scene". En hoe moeilijk het is om niet in een hoek geduwd te worden als je zegt dat je met scooters bezig bent.

Komt wel goed, wordt goed stukkie tekst waar we ons neit voor hoeven te schamen :)
 
Ik ga m'n best doen om morgen en overmorgen de Booster van Glenn volledig 'stunt ready' te krijgen.... en dan komen we met otto, aanhanger en stunt team dus voor fotootje :)

Om te laten zien dat het ook professioneel kan :p
 
Komt dik in orde...

Hey mensen,

Gloof dat jullie mijn verhaal al voor me kunnen schrijven inmiddels ;-) Het verhaal verschijnt overigens pas halverwege september in Pauze, en degenen die meewerken kunnen zeker een stapeltje opgestuurd krijgen. Kan dus niet het hele forum een exemplaar opsturen, maar er is vast wel ergens een broertje / zusje / neefje / buurmeisje die'em wel op school krijgt. Hoop vandaag met mensen van scootertuning voor vrijdag de boel dicht te timmeren. Dan hebben we ook een plaats en een tijd enzo. Jullie horen nog van mij...

Jaap
 
Vrijdag, v.a. 14:30, Mc Donalds, Alphen a/ RIjn

Ok,

Tijdstip en plaats voor vrijdag zijn bekend. Ik ben rond 14:00 aanwezig op de parkeerplaats bij de Mc Donalds van Alphen a/d Rijn. Waarschijnlijk in mijn oude oranje Morris met zwart dak. Bij regen: een rode Nissan micra... :-(. Nog even een oproepje: we zijn nu met een man of vijf, en ik heb nog ruimte genoeg in het verhaal voor een paar spektakelscooters extra. Dus mocht je zin & tijd hebben; laat het ff weten via jaapsar@wish.net en kom langs!

CU in Alphen,

Jaap
 
Hmmm... Is er wel een Mc Donalds in Alphen??? Weet iemend een handigere afspreekplaats? Eentje die wel bestaat hetl liefst?

Gr, Jaap
 
Back
Top