.ISO Bestanden Branden

Ben

Retired
zoals de naam het al zegt , k wil een iso bestand branden op DVD. Dan kan het ook gelijk van me PC af.. Of een simpel programme die dit soort onzin kan openen. Nu heb k een programma waar k de balle nie van snap. :? Namelijk ISOBuster. Kan ik hiermee het spel installeren die in dat .ISO bestand zit of wat ? Zo ja , hoe. Het liefste brand ik het bedstand op DVD. En dat de PC de spel gelijk opent. Dan hoef k alleen nog maar op ' Installeren ' te drukken en klaar. Is dit mogelijk ?

Bedankt. :)
 
Advertisement - register to remove this

Met Deamontools kan je gewoon die ISO 'openen' en dan kan je ook alles installeren.


't Programma'tje leest dat ISO bestand en laat je PC vervolgens 'denken' dat er een nieuwe schijf op je pc staat met een CD daarin. Die opent 'ie dan gewoon automatisch en dan kan je alles normaal installeren.
 
Ja dat weet k. Maar als wat. Als ' Data-DVD ' of als ' Opstart-DVD ' ? Als k ' Opstart-DVD ' doe dan is de MAX. 2GB.. :? En Data weet k niet zeker. K wil gewoon niet me DVDtjes opmaken aan proberen. Want , k heb namelijk nog geen RWtjes. :'(

// edit : [ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/ScooterTuning/naamloos.jpg[/Ir]
 
img bestanden brand nero, maar iid met iso krijg je melding van groter dan 2 gig blablabla

brand zelf altijd iso met alchol 120% werkt perfect
 
eey bounkass, daar moet je ook niet kijken (bij data) je moet bij kopieëren en backup, daar staat image branden naar vaste schijf.
zal zo ff screenshot maken!!

/edit
zietuxr3.jpg
 
eey bounkass, daar moet je ook niet kijken (bij data) je moet bij kopieëren en backup, daar staat image branden naar vaste schijf.
zal zo ff screenshot maken!!

/edit
zietuxr3.jpg


Yesss , hijs nu aan het branden. Ik heb dit gedaan :

- Nero SmartStart geopend
- categorie ' Kopieëren en backup ' geopend
- ' Image branden naar schijf ' aangeklikt
- toen het bestand geopend in het automatiesch verschijnende ' Openen ' raampje
- en nu brand ie. :)

Nou , k ben benieuwd. K laat het julllie weten. :D Thnx ! :W
 
Ok manne tis gelukt. :) Bedankt voor de hulp. ;)

// close

Niet dus. :( Als k de CoD2 DVD copie in de DVD-speler doe , dan krijg ik dit , erg logiesch :

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/ScooterTuning/naamloos-1-1.jpg[/ir]

Dan klik k op ' Play Single Player ' , dan krijg k dit :

naamloos-1.jpg


:? Terwijl k m tog echt goed gebrand heb enzo. Waarom zou k dat eerste plaatje krijgen als de DVD niet goed zou zijn ? :?
 
Moet je de crack ff doen. Vaak zit er een crack bij die je dan moet vervangen voor de ori .exe

Dan doet ie het wel.
 
@ Ossje : Ik snap al die cracks niet. :?

@ Crazybond0700 : Ja die snap k ook nooit , k heb zon 5 van zulk soort prog's. Snap er de balle moere nie van.

Daarom wil k ze op DVD setten , en gelijk laten afspelen. Dan heb k dat probleem niet met die prog's. :)

Is er niet IEMAND die het me stap voor stap kan uitlegge via MSN ofzo ? Zo ja , PM me of set eff MSN neer ofso. :#
 
eey bounkass, daar moet je ook niet kijken (bij data) je moet bij kopieëren en backup, daar staat image branden naar vaste schijf.
zal zo ff screenshot maken!!

/edit
zietuxr3.jpg

Werkt dit ook als ik een .iso file heb van een film? Dus dat ie het ook in een gewone dvd-speler doet??
 
Back
Top