inschrijvingen sbo sprints 2007

Status
Not open for further replies.
Zomaar even een vraag nog, heb al mijn betalingen gedaan en sta ook al in de lijst etc moet donderdag voor de keuring en dan komen alle papieren terug.

Krijg ik dan pas een startnummer? of zou ik die al moeten hebben ergens?

Mvg.
 
Zomaar even een vraag nog, heb al mijn betalingen gedaan en sta ook al in de lijst etc moet donderdag voor de keuring en dan komen alle papieren terug.

Krijg ik dan pas een startnummer? of zou ik die al moeten hebben ergens?

Mvg.

Krijg je als al je papieren weer terug zijn bij Kenny :)
 
Kenny,

ik heb al men papieren hier nog thuis liggen + 2 pasfotos + kopie indentiteitskaart.

Heb 125€ overgemaakt heel in het begin. Heb ook al een mileumat van de sprint in Nijmegen.
Moet ik dan nu nog alleen 30€ voor het hesje overmaken ? en die papieren opsturen naar: (heb nog geen startnr. moet ik dat zelf kiezen of krijg ik dat ofzo ? naam: Sven op den Camp, special 70cc

Scootertuning.net
Stichting SBO
Kloppenland 26
5331 RW Kerdriel
Nederland

Alvast thx kill.
 
Kenny,

ik heb al men papieren hier nog thuis liggen + 2 pasfotos + kopie indentiteitskaart.

Heb 125€ overgemaakt heel in het begin. Heb ook al een mileumat van de sprint in Nijmegen.
Moet ik dan nu nog alleen 30€ voor het hesje overmaken ? ja en die papieren opsturen naar: (heb nog geen startnr. moet ik dat zelf kiezen of krijg ik dat ofzo ? naam: Sven op den Camp, special 70cc wel een nummer wat nog vrij is, want anders krijg je er een van mij. je kunt in de lijst kijken welke nog vrij zijn.

Scootertuning.net dit
Stichting SBO is
Kloppenland 26 het
5331 RW Kerdriel adres
Nederland ja

Alvast thx kill.
:*
 
Ik heb alle papieren al een hele tijd voor elkaar, als 1 van de eerste ingeschreven maar heb nog steeds geen strartbewijs thuis.
 
idd maak je niet zo druk:p

als er een X en een 0 achter je naam staan hoef je je nergens meer zorgen om te maken.
 
weer een update voor vandaag

nog 20 plaatsen vrij!!!!!!!

de komende dagen even geen update.
ik ga in zeeland rondzwerven de komende dagen.

afspraak voor perkpolder en driewegen.

donderdag weer een update.
 
op de valreep nog iemand erbij:p

!!!!!!!!!!!!! NOG MAAR 19 PLAATSEN VRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu ben ik er echt van tussen


adiozzzzzzzzz :+
 
kenny, heb alle papieren op de post gedaan en ik zie dat alles financieel in orde is maar nog niet het papier werk, klopt dit dan wel? heb alles verzonden!
gr. maurits
 
kenny, heb alle papieren op de post gedaan en ik zie dat alles financieel in orde is maar nog niet het papier werk, klopt dit dan wel? heb alles verzonden!
gr. maurits
ik kan het nu niet nakijken donderdag ben ik er weer en ga ik alles verwerken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top