Injectie naar carb

Jjs._b

Well-Known Member
Beste mensen,

Ik heb een injectieblok over van mijn zip die uit 2005 komt. Heel raar dus, alles was overgezet; tank, kabelboom, blok etc. Nu heb ik de tank verkocht en dacht ik: kan ik er niet gewoon een carb op gooien? Dit is handig voor verdere projecten aangezien je injectie niet echt hard kan tunen en ik hier helemaal geen verstand van heb.

Dus als ik 2v ontsteking en cilinderkop monteer en daar een spruitstuk met carb op aansluit, is het dan gewoon een 4t2v? Of moet ik het dan heel erg bewerken om hem lopend te krijgen? Of kan er misschien wel gewoon plug and play een carb in het spruitstuk die er nu op zit?

Als je er ervaring mee hebt, stuur dan zeker een bericht! Daarnaast is alle hulp ook welkom

Groet
 
Advertisement - register to remove this

Motorisch, geen idee, maar je moet dan ook een 4T2V kabelboom erop zetten en of het contactslot de juiste contacten heeft, ook geen idee want er zijn nog steeds geen schema's te vinden van de I-get op het internet.
 
Motorisch, geen idee, maar je moet dan ook een 4T2V kabelboom erop zetten en of het contactslot de juiste contacten heeft, ook geen idee want er zijn nog steeds geen schema's te vinden van de I-get op het internet.
oke, ja ik dacht gewoon inderdaad op een 4t2v kabelboom scooter zetten en van internet eff de 2v ontsteking kopen. deze draden zijn ook anders namelijk
 
Back
Top