Ik wil graag me velgen,carterdeksel,kickstart-pedaal,waterpomphuis polijsten

X187

Automotive Engineer
Ik wil graag me velgen,carterdeksel,kickstart-pedaal,waterpomphuis polijsten... Ik heb zo een Dremel apparaat gekocht alleen dan van Ferm... Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
 
Advertisement - register to remove this

aangezien je niet schijnt te posten, zal ik maar laten zien hoe het er uit komt te zien, na goed schuren en dan 2x insmeren met polijstpasta.
uitlaat3.jpg


hier is ie trouwens al behoorlijk vies door iedereen die m in ze klauwen gehad heb8P
 
gekuist? wat bedoel je hiermee?
gewoon goed schuren tot 1200 heb ik gedaan, dan schoongemaakt, en toen met doek polijstpasta eroverheen gesmeerd. Toen ffies schoongemaakt en opniew gedaan, met daartussen een uurtje of zoiets
 
Originally posted by foxrider
aangezien je niet schijnt te posten, zal ik maar laten zien hoe het er uit komt te zien, na goed schuren en dan 2x insmeren met polijstpasta.
http://www26.brinkster.com/foxninja/uitlaat3.jpg
hier is ie trouwens al behoorlijk vies door iedereen die m in ze klauwen gehad heb8P

Spijt me hoor maar dit is niet echt zo mooi.

Oke je zegt dat het een btje vies enzo, maar ik heb al verschillende dingen gepolijst en die zijn als een spiegel. Dit is meer een vage waas. Klein voorbeeldje, dit is zelfs nog niet helemaal het uiteindelijke resultaat en in slecht licht.


stuur.jpg
 
Ja, er zijn er natuurlijk die het een stuk beter kunne, maar wat ik al zei, er zijn behoorlijk wat mensen die me demper in de handen gehouden hebben, dus zoals ie hier op de foto staat, is niet zoals ie was, dat wat ongeveer wat je op jou foto ziet

benelli power heb m gezien dat ie nog helemaal mooi was, lees zn reply maar, dus....
 
wrijven, met belgom begin je wit, dan wrijven wrijven wrijven, krijg je soort donker/ wazig laagje erover heen. dan even met bv polijstdoek extra erover heen en dan met een goeie poets doek alles schoonvegen!. Als het goed is zie je jezelf ineens verschijnen 8)
 
ik zou trouwens niet laten stralen, lijkt mij dat het dan veel te grof word,.. gewoon afbijt en daarna nog flink veel schuren, ik zelf heb het tuutje van me demper gepolijst (lees geprobeerd te polijsten.. maar zelfs dat al duurde me te lang 8) en als je je velgen en dergelijke hebt gepolijst moet je t ook zeker goed onderhoude.. anders word t nogal dof
 
Back
Top