iemand ervaring met een polini corsa?

een c16 zou het best kunnen doen denk ik :)
en R onbegrensd ook..
ik denk dat je met de R wat meer koppel hebt.. omdat die pijp laagtoeriger is.. waardoor je bij lager toerental meer koppel zal hebben dan bij de c16 die wat hoogtoeriger ligt
 
een c16 zou het best kunnen doen denk ik :)
en R onbegrensd ook..
ik denk dat je met de R wat meer koppel hebt.. omdat die pijp laagtoeriger is.. waardoor je bij lager toerental meer koppel zal hebben dan bij de c16 die wat hoogtoeriger ligt

maar zou je niet met een yasuni c16 een hogere top hebben dan met een yasuni r maar heeft iemand enig idee waar de begrenzers van een yasuni city r zitten
 
Snap niet dat je een R eronder wil hebben. Zou mooi voor een Shotje gaan, why?

- Iedereen rijd met een Z of een R
- Shotje deed het op mijn Scooter velemalen beter als een R (ook met een Corsa en 19mm dellie) goed, dit verschilt natuurlijk per scooter, maar bij mij was het verschil dus echt redelijkgroot!
- Ziet er nog eens stuk mooier uit
 
c16 pakken loopt fijner als een kut R of een technigas rs70 dat is ook een super pijpje voor dit soort cilinders en cheap
 
Snap niet dat je een R eronder wil hebben. Zou mooi voor een Shotje gaan, why?

- Iedereen rijd met een Z of een R
- Shotje deed het op mijn Scooter velemalen beter als een R (ook met een Corsa en 19mm dellie) goed, dit verschilt natuurlijk per scooter, maar bij mij was het verschil dus echt redelijkgroot!
- Ziet er nog eens stuk mooier uit

ik rij alleen polini en yasuni ik moet niks van gianelli hebben
vst jij raad mij dus een yasuni c16 aan maar hoe denkt de rest hier over?
 
Last edited:
doe maar he...

wat is er mis met gianelli,, waarom moet je er niks van hebben?

een shot rijdt super op een laagtoerige 70 cc, ik heb hem namelijk ook.....

zou een 19 mm steken... en die rommel die jij van plan bent er op te zetten achterwege laten, en er een normale zwarte doos op zetten.

snap niet waarom iedereen met die ondingen wil gaan rijden...

en waarom een polini corsa,, waarom geen dr70 rpm?? veel goedkoper en zal waarschijnlijk net zo leuk lopen....

of een due plus, die gaan best wel rap voor eenm giet 70...
 
ik was al lang van plan om er een zwarte doos onder te gooien is ook wel nodig met al die popo hier in de buurt en ik rij en blijf polini rijden omdat hun cylinders zeer slijtvast zijn en ook nog eens snel (mooie combo he)
en yasuni maakt mooiere uitlaten dan gayanelli (MIJN MENING!!!)
 
maar ik zoek iemand die mij kan vertellen waar de begrenzers zitten van yasuni city r

Onderaan bij de bocht, waar je hem dus bij de cilinder monteerd, daar zit begrenzer nummero 1. Verder zit bij de Yasuni R ook bij demper nog een begrenzing als ik me niet vergis.
 
nu het hier toch staat. wat is een zwarte doos? zo en ding als bij een vliegtuig? XD.

verder spam ik hier niet maar er stond al 2x iets over dus kan beter hier vragen dan nieuw topic toch.

mvg
 
Back
Top