Husky 610 SuperMotard

Hij doet het :) Paar dagen geleden de cilinder/kop erop gezet, nieuwe schakelselector gekocht en het blok dichtgemaakt.... gisteravond en vanmiddag alle zooi zoals carb/tank/filter/uitlaat/ketting erop gehangen en binnen 3 trapjes liep ie, een naaimachine zou er jaloers op zijn :)

Hier wat piccies zoals ie er nu bijstaat, moet de kappen er nog even op hangen en dan 500km inrijden :) De kappen wil ik met boeklon (??) beplakken tegen het krassen van al dat zand als je door het bos gaat......

lopend.jpg
 
nieuwe remklauw (njah, 2e hands :)) gekocht, moet er alleen nog een adapter voor maken, wanneer iemand zich geroepen voelt die toegang heeft tot een CNC bankje, pm/mail me graag +ralf+
klauw.jpg
 
Remklauw even op motor gehangen om de positie te meten voor een adapter, dit is dus niet blijvend natuurlijk :)
klauw_passen.jpg
 
Voorbeeld adapter uit plastic gemaakt, en een nieuwe 16mm radiale rempomp aangeschaft :) Na mijn vakantie is de adapter klaar bij de frezer, duurt even maar dan heb je ook wat :) (kost ook wat trouwens....)
adapter_perspex.jpg

e31_1.jpg
 
rempomp gemonteerd, hendeltje ingekort omdat ie huuuuuuge was, en hendel gestraald omdat na het zagen/lassen/schuren de anodiseer laag eraf was, geeft wel een leuk contrast hendel-pomp zo vind ik :)
rempomp.jpg
 
Net terug van vakantie en na even een rustdagje gelijk aan de motor begonnen, nieuwe remslang erop, adapter, crashdoppen, radiale rempomp en remklauw....
totaal_nieuw.jpg

remklauw_nieuw.jpg

rempomp_nieuw.jpg

crashblok_nieuw.jpg


--> het kan zijn dat de foto's niet werken, maar de server waar ze opstaan is bezig met wat veranderingen, komt dus wel goed..... <--
 
Last edited:
Back
Top