hoeveel is deze scooter nog waard?

DaniloSpeed

Well-Known Member
Ik vroeg me af hoeveel jullie denken dat mijn scooter nog ongeveer waard is; het is een peugeot Speedfight uit 2002.
Heb laatst een schuiver gemaakt, linker kant van me scooter is dus ook goed bechadigd door die schuiver, verder staat er 16.000 km op de teller. Verder heeft hij ook nog wat andere kwaaltjes door die val, kicker is beetje verbogen, startmotor is ook beetje versleten denk ik.
Hoor graag wat jullie ongevoor voor waarde aan mijn scooter toekennen.
 
Advertisement - register to remove this

volgens mij heb je hier 2 topics voor aangemaakt :X
en daarnaast was er in je andere topic ook zoiets gevraagd..

niemand kan jou zeggen hoeveel schade je hebt..
tenzij er een expert in ons midde is die via een foto kan zien hoeveel schade je hebt..
maar dat lijkt me niet mogelijk :)
 
Ik vroeg me af hoeveel jullie denken dat mijn scooter nog ongeveer waard is; het is een peugeot Speedfight uit 2002.
Heb laatst een schuiver gemaakt, linker kant van me scooter is dus ook goed bechadigd door die schuiver, verder staat er 16.000 km op de teller. Verder heeft hij ook nog wat andere kwaaltjes door die val, kicker is beetje verbogen, startmotor is ook beetje versleten denk ik.
Hoor graag wat jullie ongevoor voor waarde aan mijn scooter toekennen.

Heb je wat (duidelijke!) foto's van de schades?
 
Nee heb ik niet:) heb hem ff laten ''taxeren''. ze kwamen op 956 euro uit:D
is het niet zo dat als je boven de 1000 zit je een schade expert moet laten komen, en als je onder de 1000 zit dat er geen schade expert langs komt; vertelde de verzekering me namelijk.
 
als de verzekering het je verteld dan hoef je het hier toch niet nog een keer te vragen?

denk dat de je als je geluk heb de scooter nog voor 300 kan verkopen;)
 
Nee heb ik niet:) heb hem ff laten ''taxeren''. ze kwamen op 956 euro uit:D
is het niet zo dat als je boven de 1000 zit je een schade expert moet laten komen, en als je onder de 1000 zit dat er geen schade expert langs komt; vertelde de verzekering me namelijk.
Snel weg doen voor dat geld! ;)
 
Back
Top