hoe maak je een buddy filter??

hoi ik had een vraagje hoe moet je nou precies een buddy filter maken heb er veel over gelezen enzow mar weet nog nie precies hoe het moet je moet en kelk hebben toch?? een haakse pvc bocht toch??? welke diameter 50? 75 heeft er mischien ok iemand fotows van buddy filters hoe het gemaakt word groeten dennis
 
Advertisement - register to remove this

Ik moest die isolatie troep hier alleen nog vast zetten..

runnerblaat0002.jpg


runnerblaat0001.jpg


runnerblaat0003.jpg
 
ja das wel vet moet ik ook maar is gaan maken heeft er iemand nog iets liggen thuis kelk voor 21mm cabr en dan naar 50mm pvc bocht:S:S geloof dat het 50 is laat ff weten ben hard op zoek naar kelk en alles wat er bij hoort en past ik heb een runner dus het liefts wat onder een runner heeft gezeten
 
Originally posted by Boyd
Ik had gewoon een 60mm DO kelk met een 60mm buis. Als je je buis niet al te lang maakt en je carb niet groter is dan 21mm moet het best kunnen imo.

Wat zie jij er voor problemen in als de carburateur groter is dan 21mm ?
 
wel interessant.... hoe zou ik dit op mijn rox kunnen doen?
Heb nl weleens wat gehoord van dat stuk waar je buddy op leunt? dat daar geslepen moet worden ?

pak 60mm pvc haaks...jas die me buddy in :p (In wat voor mate is het van belang hoe groot de ruimte in de buddy is? Kan dat ook bv een "halve buddy" zijn ?)
mvg pasqual (wel handig miss als joost ook ff kwam loeren hier;))
 
Als je een Malossi E13 filter koopt krijg je er een kelk van 60mm (in het boekje staat 58,5mm) bij met schroefdraad, die je zo op je 19/21mm carb kan draaien.

Enige probleem is dan een pvc buis vinden van 60mm... Bij de gamma hebben ze alleen 65 en dat is dus veel te ruim. Heb ook al bij de formido gekeken en daar hadden ze wel buizen van 60mm maar die had dan 2 uitgangen ofzo :S Het bestaat dus wel, maar waar die te krijgen zijn???
 
Back
Top