Hoe bouw ik mijn vivacity snor om naar brom?

Jarno_porte

New Member
ik heb nu een Vivacity Silversport 50cc 2t 2005. Het is nu een snor scooter. Ik wil hem ombouwen naar een brom scooter. Moet ik hiervoor alleen de cilinder veranderen naar een brom cilinder of moeten er ook nog andere onderdelen vervangen worden?
 
Advertisement - register to remove this

Hoi,

Je zou eerst de vario ring kunnen verwijderen en dan even kijken wat de sneldheid doet, mocht je deze niet hebben de prop uit de uitlaat halen, of de cdi verwisselen voor een 45km per uur. De cilinder blijft het zelfde.

Gr Tycho
 
Hoi,

Je zou eerst de vario ring kunnen verwijderen en dan even kijken wat de sneldheid doet, mocht je deze niet hebben de prop uit de uitlaat halen, of de cdi verwisselen voor een 45km per uur. De cilinder blijft het zelfde.

Gr Tycho
Hoi Tycho,

Ik wil sowieso de cilinder gaan veranderen naar een brom cilinder. Dit is omdat ik ook al een uitlaat heb gekocht die nog niet past op mijn snor cilinder. Dus moet ik hiervoor dan alleen de cilinder veranderen of ook nog andere onderdelen?
 
Naja het kan best wezen dat de eind overbrenging van een snor is, nou weet ik niet precies wat het verschil is maar dat moet je maar ervaren denk ik. Ik zou dan de cilinder vervangen en de cdi van 45km en omkeuren want, snorscooter tuning is verboden op t forum.

Gr Tycho
 
Ja. Je rijdt nog steeds op het fietspad. Daar gaat het volgens mij om.

Nu nog maar hopen dat de cilinder in de carters past. Er zit heel vaak een soort lipje in de carters, waardoor alleen snor cilinders passen.
 
Back
Top