Het ijskarten 2009 topic!

Shane, is dat niet wat laat? Aangezien je het hebt over smelten van ijs als het buiten warmer begint te worden.

Zou eerder zeggen half/eind Februari ofzo...

Maar dan nog ; I`m in 8)
 
@ Shane & Mark: Blonde stoot was volgens mij niet jouw vriendin als ik r goed herinner uit het GF topic. Was een ander lekker blond mokkel. Stond alles te regelen op en rondom de baan qua groepen enz. Echt hoogblond en super lekker 8)
 
Shane, is dat niet wat laat? Aangezien je het hebt over smelten van ijs als het buiten warmer begint te worden.

Zou eerder zeggen half/eind Februari ofzo...

Maar dan nog ; I`m in 8)

Ja maar we kunnen pas 1 april beginnen, omdat de knsb nog aan het schaatsen is tot die tijd.. dus vandaar..
 
karten is toch veel belangrijk dan schaatsten :? :p

lijkt me wel humor om te doen , is alleen een beetje ver weg voor mij.

dit vind ik leuke evenementen :)
 
Ertussen door karten lijkt me veel vetter. Soort carmaggedon op het ijs met spikes+ralf+

dan hang ik met mijn schaatsen wel achter jou kart:+. Dan is het grootste gevaar op de baan iig al voorbij:henko:

Ik wil ook wel meedoen, mits ik vervoer er naartoe heb. En aangezien ik geen rijbewijs heb zal dat lastig worden.
 
O.a. Shane en ik gaan maandag beginnen met het opbouwen van de ijskart. We moeten dus aankomende week even kijken wie er nog allemaal mee willen doen.

(Dit jaar word er voor het eerst het NK ijskarten gehouden, waarbij je een kart twv 5500 euro kan winnen. Jammer dat het personeel is uitgesloten van het NK }))
 
Zooooo..

We zijn officieel begonnen!
Na 3 dagen hard zwoegen.. hebben we de baan op tijd afgekregen. En zijn we vanaf vanmiddag half 3 officieel open!

De 1e heats zijn gereden, en het loopt als een trein:D

Hier en daar natuurlijk wel wat haken en ogen, maar verder gaat het allemaal gesmeerd.
Ik kan jullie zeker aanraden om lekker mee te gaan met de meeting die ik nog ga opzetten, of anders zelf te komen!

Het is dit jaar weer een stuk proffesioneler. Het personeel werkt beter, de baan is beter, en boven al; de karts zijn beter!

Geen uren uitloop meer, en gewoon mooie, schone en evensnelle nieuwe karts.

Hier maar even gelijk een animo check doen weer een forum meet?
Zet je naam er even bij:

- Shane
-
-
-
 
Een paar maten vroegen me enkele weken geleden al om mee te gaan. Shane en/of Mark; vrijdag 10 april kom ik savonds 2 heats rijden met een groep maten van me!
 
Oke gezellig lars.. Ik en mark moeten dan allebij werken. Ik op de binnenkartbaan, en mark op de ijsbaan. Kom wel ff kijken dan als je moet rijden..

Hoelaat zijn je heats?
 
Back
Top