Het grote poets, reinig en blinkmiddelen topic #6

emote_stupid.gif
 
Orange Baby drying Towel vind ik persoonlijk super fijn. Die meg's variant wil ik eventueel wel gratis voor je in een envelop doen wat een ...... ding.
 
hehehe, die is echt kut jah... gebruik hem hier ook om velgen ed mee schoon te maken...

heb nu een droogdoek van poorboy's, moet alleen nog ff testen.
 
Vorige week mijn auto weer compleet netjes gemaakt van binnen en van buiten.

Alleen nu heeft er volgens mij iemand zijn deur tegen mijn deur aan gezet en is zo in zijn auto gaan zitten ofzo. Zit nu echt een hele doffe streep op mijn deur.

Zou dit nog netjes te krijgen zijn zonder te polijsten? en met welk spul?
 
Vorige week mijn auto weer compleet netjes gemaakt van binnen en van buiten.

Alleen nu heeft er volgens mij iemand zijn deur tegen mijn deur aan gezet en is zo in zijn auto gaan zitten ofzo. Zit nu echt een hele doffe streep op mijn deur.

Zou dit nog netjes te krijgen zijn zonder te polijsten? en met welk spul?

Als je eens in de buurt bent, kan je best ff aanschieten.. Wil er best eens naar kijken Erwin..
 
ik ben op zoek naar een goede shampoo om de waggel te wassen..
hoeft geen spectaculaire shampoo te zijn..

het liefst een shampoo zonder wax erin..
 
Ik wil mijn auto, en die van me pa en ma eens poetsen. Maar 250 euro voor een polijstapparaat vind ik een klap geld voor de enkele keer dat ik het gebruik. Is er ook een alternatief merk op die dure machines?
 
ah even gekeken, neem dan een starter kitje denk ik. Prijs is wel goed. Alleen nog shampoo klei en wax, dan moet ik wel aardig uit de voeten kunnen denk ik. Daarvoor is dat meguiars dus wel echt een topper?
 
nxt shampoo en de clay kit van meguiars ben ik wel tevreden over. Voor de wax kies ik toch liever bijvoorbeeld natty's paste wax van Poorboys world.
 
Back
Top