Het Groooooooote Meeting Topic

Robert

Superrrjoden!
Bitches!

Ik las dat meerdere mensen alweer begonnen over een sf.net automeeting, toevallig had ik het er vanavond met een mede forummer over. Dus bij deze!

Wat stellen jullie voor? Alleen meeten en langs de McDonalds of ook echt wat gaan doen en daarna langs de Mac?

:7
 
Advertisement - register to remove this

Misschien wel leuk om na afloop ergens een happie te eten? En dan niet de Mac ofzo. :+

Al zorgt dat wel weer voor het nodige leedvermaak. :p

He Nick? :p
 
Ben ook wel geinteresseerd. Mits ik kan op die dag (zondag wsl?) Misschien is een poll ook wel handig ivm locatie? Vorige keer was het echt te ver van hier :p Nou weet ik wel niet waar jullie allemaal wonen maargoed. Dagje Nurburgring zou ook wel vet zijn....alleen kans op regen wordt steeds groter.
 
Ja klopt, maar wel 2 vliegen in 1 klap. Voor mij is het +-200km, vorige meeting was 200+ geloof ik :p Kan me wel voorstellen dat het voor de rest een stuk verder is...het was ook maar een suggestie :)
 
True, het lijkt me ook wel heel vet om daarheen te gaan hoor, dat zeker! :)

Maar het is voor mij net even te ver om er voor 1 dagje heen te gaan...

Blijft altijd lastig dit soort dingen... :rolleyes: :p
 
Ben ook wel geinteresseerd. Mits ik kan op die dag (zondag wsl?) Misschien is een poll ook wel handig ivm locatie? Vorige keer was het echt te ver van hier :p Nou weet ik wel niet waar jullie allemaal wonen maargoed. Dagje Nurburgring zou ook wel vet zijn....alleen kans op regen wordt steeds groter.

Das wel een cool idee!....

Beetje ver, maar dan heb je wel echt een coole meeting.
 
Ik ga misschien zondag naar de ring, dus misschien tot daar:p
Veenendaal is redelijk centraal ofniet nou wie gaat er zondag heen of die week erop?
Geen eindeloze discussie's anders duurt weer maanden..
 
Back
Top