heeft iemand tips over welke 70cc ik moet nemen?

hey minarelli riders,ik zat te denken aan een 70cc cylinder inplaats van een 50cc,want ik heb nu een max getunde 50cc polini evo 12 poorter onder m'n italjet dragster hangen,en dat rijdt opzich wel leuk,maar ik wil nog meer dan ik nu al heb.
maar welke moet ik nou nemen je hebt er namelijk zo veel
voor minarelli

ik zat te denken aan:
70cc polini 47mm dit is niet de evo versie maar een goedkopere.
70cc polini corsa de getunde versie natuurlijk 47mm.
70cc polini evo 12 poorter 47mm.
metrakit pro race 47mm.
metrakit hm waar dat hm voor staat weet ik dus niet hij is wel 150 euro goedkoper dan de pro race en dat is een behoorlijk bedrag.
70cc airsal 48mm.
70cc gilardoni 47mm.
70cc doppler 47mm.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als k hem was had k een dr 70 gehaald :p


whaahah nou als ik hem was had ik een duikje in de amsterdamse gracht genomen .. ;) jou 50 evo was waarschijnlijk sneller dan een malossi 50 sport :L ik heb een sport 70cc gehad met mhr replica zuiger.. zat op een blok die ergens zat te rotten in mijn schuurtje.. cilinder was zo verrot dat men zei hiermij gaat ie niet eens starten.. nou ik heb een gozer met polini evo eruit getrokken.. hij had niet echt een juiste afstelling ofzo.. maar de mijne was wel naar de klote gwn.. ik moest hem eerst warm KICKEN een half uur lang.. hij had dikke krassen maar hij POMPTE gwn.. vraag me niet hoe het kan.. heb hem later voor 45 euro verkocht..


en natuurlijk SPIJT
 
whaahah nou als ik hem was had ik een duikje in de amsterdamse gracht genomen .. ;) jou 50 evo was waarschijnlijk sneller dan een malossi 50 sport :L ik heb een sport 70cc gehad met mhr replica zuiger.. zat op een blok die ergens zat te rotten in mijn schuurtje.. cilinder was zo verrot dat men zei hiermij gaat ie niet eens starten.. nou ik heb een gozer met polini evo eruit getrokken.. hij had niet echt een juiste afstelling ofzo.. maar de mijne was wel naar de klote gwn.. ik moest hem eerst warm KICKEN een half uur lang.. hij had dikke krassen maar hij POMPTE gwn.. vraag me niet hoe het kan.. heb hem later voor 45 euro verkocht..


en natuurlijk SPIJT


btw setup

malossi sport 70
polini speedcontrol
polini 2G
19mm Carb DO
doppler pijp (geen s3r maar een hele rare die ik nu nergens kan vinden:S)

SPROEIER 80

top was wel erg dik.. ik heb nu een dr70 rpm met bijna zelfde setup maar malossi was sneller.. 120?
 
btw setup

malossi sport 70
polini speedcontrol
polini 2G
19mm Carb DO
doppler pijp (geen s3r maar een hele rare die ik nu nergens kan vinden:S)

SPROEIER 80

top was wel erg dik.. ik heb nu een dr70 rpm met bijna zelfde setup maar malossi was sneller.. 120?


nu niet gaan quote van blablabla je lult.. de evo 70 was getuned en had zeerzeker 6a 7 duizend kms!! hij rijdt nu nog steeds (nu met polini binnenrotor..) cilinder zelf heeft nooit poblemen gehad behalve dat de boegie 1 keer eruit schoot (dolle schroefdraad tjah alu.. :S) nieuwe binnenkop 40 euro. maar door zijn kracht heeft ie wel het een en ander verneukt..:X is van een vriend waar ik elke keer mee sleutel.. hij gebruikt hem gwn op straat niet elke dag omdat er elke keer weer wat mis mee is :p ik zeg niet dat malossi sport beter is dan een evo70.. want jullie weten zelf wat voor een onzin dat is.. wat ik hiermee wil zeggen is dat malossi ECHTE kwaliteit heeft.. ookal is ie vern**kt doet t nog steeds goed. polini kan ook heel lang mee gaan mits de juiste afstelling.. ik had een blok van een vriend gekregen met een corsa 70cc erop.. die was 8 jaar oud ofzo.!! ik wou mijn sport70 niet daarmee vervangen omdat ik d8 dat de corsa allang al dood was.. ik haalde hem eraf om ff te kijken (nieuwsgierigheid) ik schrok.. ik schrok echt heel erg.. helemaal nieuw.. hoonsporen alles! alleen aan de zuigerveren kon je zien dat ie niet nieuw was,,

de topicstarter:

als ik jou was zou ik niet overstappen en w88 totdat je evo50 naar de klote is.. gooi er daarna een corsa 50 ofz..
 
whaahah nou als ik hem was had ik een duikje in de amsterdamse gracht genomen .. ;) jou 50 evo was waarschijnlijk sneller dan een malossi 50 sport :L ik heb een sport 70cc gehad met mhr replica zuiger.. zat op een blok die ergens zat te rotten in mijn schuurtje.. cilinder was zo verrot dat men zei hiermij gaat ie niet eens starten.. nou ik heb een gozer met polini evo eruit getrokken.. hij had niet echt een juiste afstelling ofzo.. maar de mijne was wel naar de klote gwn.. ik moest hem eerst warm KICKEN een half uur lang.. hij had dikke krassen maar hij POMPTE gwn.. vraag me niet hoe het kan.. heb hem later voor 45 euro verkocht..


en natuurlijk SPIJT


stoer :rolleyes:



STFU als je niks beters te melden hebt...
 
idd

jij zegt dat 'n polini evo lang meegaat MITS de juiste afstelling...
en die vriend van jou al lang op straat rijd met evo70...
jou malossi sport 70 loopt beter dan zijn evo70...
zijn evo70 kan dus NOOIT juist afgesteld zijn...

wat klopt er niet aan dit verhaal? :)
 
Back
Top