hebo racing 2 / c20 @ manston 2 (minarelli)

Status
Not open for further replies.

siko

Well-Known Member
jow ik zit te twijfelen tussen deze 2 uitlaten voor op me manston2

de ene zegt dat die hebo racing 2 er echt voor gemaakt is en dat je er veel meer koppel uit kunt halen dan de c20

en de andere zegt dat de c20 gewoon veel beter is, dat ie ook veel meer toeren draait

maar mij gaat het puur om het optrekken/doortrekken! topsnelheid kan me nix schelen

en het gaat om me SR (minarelli horizontaal LC)

welke uitlaat zou ik nou het beste kunnen nemen?

thx, latersss




ps. ik heb niet genoeg kunnen vinden met de search.. dat ging allemaal over paggio en op mina schijnt de uitlaat wat lager in de toeren te zitten
maar het gaat mij om optrekken! wheeliesss
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

het is echt niet te geloven hoe vaak dezelfde vraag gesteld kan worden... en dan ook nog steeds op een andere manier... respect voor jou man
 
Uit mijn ervaring zeg ik neem een c20, zeer goed en niet zo duur als een r2.
daarnaast is een kundo f1 een goed alternatief........
 
Originally posted by JohanS
het is echt niet te geloven hoe vaak dezelfde vraag gesteld kan worden... en dan ook nog steeds op een andere manier... respect voor jou man



hoezo?
ik zie nergens dezelfde vraag staan.. gaat allemaal over pia
en mijn vraag is gewoon wat anders dan alle anderen
 
Op mina is HR 2 niet zo denderend he, dus dan lijkt de mij de keuze helemaal niet moeilijk meer.
 
Gewoon de C20 pakken. Het is onderhand wel bewezen dat die uitlaat eigenlijk altijd goed presteert op een dikke cilinder op een mina. De R2 schijnt idd wat laagtoeriger te zijn en ook niet het vermogen uit de cilinder haalt wat erin zit.
Koop dus de c20. Wil je apart zijn dan schijnen de Kundo F1 en TJT pijp leuke alternatieven te zijn. Alleen ik heb ze persoonlijk nog niet hoger zien scoren dan de c20.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top