Hebo Manston2 cil + tuned sd carter

Status
Not open for further replies.

Ramon

Ferrari
Oi,

Ik verkoop mn manston2 blokje

De Cilinder:

Cilinder is niet getuned, wel is ie een beetje netjes gemaakt. Er zijn hier en daar wat gietresten verwijderd, oa in de uitlaatschacht, die nu netjes glad is. Ik heb de cilinder korte tijd geleden laten honen bij Joost-3br, waarna er niet veel meer mee is gereden. Na het honen is er een nieuw zuigertje ingegaan, die dus nog zgan is. Uiteraard is de cilinder helemaal compleet met binnen- en buitenkop en een flinke zooi pakkingen.
Ik heb met deze (niet getunede) cilinder een score neergezet van zo'n 18-18,5 pk en een tijd gereden van 7,85sec. Dat is voor een std manston2 een hele nette score.

Vraagprijs: 180 euro

Het Carter:

Het (runner/nrgmc3)carter heb ik vorig jaar nieuw gekocht bij deJager, ik heb er alleen een jaartje de sbo-sprints mee gereden.
De spoelgangen zijn op maat gemaakt(getuned) voor de manston2 cilinder. Dit is gewoon netjes gedaan. Verder is er geen heftige glijbaan ingemaakt oid.
Al het schroefdraad is 100% in orde!!!
Enige minpuntje is een kleine beschadiging aan de ontstekingskant. Dit is veroorzaakt door een gebroken grondplaat. Ik heb daarna een nieuwe malossi rotor gekocht, en heb nooit meer problemen gehad. De grondplaat komt niet zomaar los ofzo.
Het carter wordt los verkocht, dus zonder krukas of vertanding.

Vraagprijs: 120 euro

Ik heb t liefst dat iemand carter en cilinder in een keer koopt. In dat geval kan er wel een mooie setprijs gemaakt worden.
Vragen? PM of mail me->Ramon_lingen@hotmail.com


Foto's:

Cilinder

DSC00555.JPG


DSC00556.JPG


DSC00557.JPG


DSC00558.JPG


DSC00559.JPG


DSC00560.JPG


DSC00561.JPG


DSC00562.JPG


DSC00563.JPG


Carter:

DSC00541.JPG


DSC00542.JPG


DSC00544.JPG
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top