hebbedingetjes op je scoot!?!

Status
Not open for further replies.

dave

Well-Known Member
wat voor speciale hebbedingetjes hebben juullie op je scoot ?!?


en wet er iemand een site met veel van zulke dingen?
 
Advertisement - register to remove this

voor zekeringen heb ik al gezorgd, maar als hij toch nergens past dan kun je hem ook aan de buitenkant monteren , op sommige scoots ziet dat er helemaal niet verkeerd uit!
 
Eigenlijk te veel:

Weggespoten knipperlichten (geel).
Spoiler
schijfremkap
MVT ontsteking
MHR cilinder,uitlaat,krukas,overrange
Omgebouwd naar dubbele schijrem
2 halogeen lampen in lichtkast
 
ik heb inmiddels een drie delige luchthoorn set met melodie , over 2 weken heb ik mijn loon en ga ik speakers halen , enik heb een meeltje gekregen va een bedrijf dat mijn scoot wel wil over spuiten (vanaf 500,- dacht ik dat het was) en dat lijkt me ook gaaf ( doe ik dan in mclaren kleuren(formule1)) alleen dan moet ik nog ff verder sparen want mijn vakantie heeft me te veel gekost!
smile.gif
smile.gif
 
Vriend van me heeft voor z'n firefox een stickertje gekocht en daar zat soort van hars bij. Staat heel mooi bovenaan op z'n voorkap. Hij neemt er voor mij ook eentje mee als ie daar weer is. Doe ik dan op me voorspatbord ofzo. Die is geel dus staat wel vet dan denk ik. Trouwens, was dat paintbrushen erg duur of valt dat wel mee voor een paar kleine dingetjes?
 
kweet niet precies, met html-code geloof ik een keer gezien te hebben. Ik ga dus echt wel een ferrari logo erop laten brushen! Het liefste een chroomkleurig stijgerend paardje. Ga ik wel ff bellen wat allemaal kan enzo en voor precieze prijs enzo.
 
Achterlicht zwart maken is toch verboden? Maar staat wel mooi! Weet iemand trouwens een site van een airbrush zaak? Kan ik ff kijken wat het gaat kosten en een paar voorbeelden kijken enzo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top