Hanway raw 50 nokkenas spanner ketting

WouterRoolvink

New Member
goedendag, recentelijk heb ben ik gaan rijden op een hanway raw 50 nadat ik mijn rijbewijs heb behaald.
Nou wou ik meteen de olie verversen en omdat het zeer onduidelijk in de handleiding staat hebben we maar gegokt en hadden we dus de verkeerde dop eraf gehaalt aan de onderkant.
nou kwam hier een span plunjer nokkenasketting automatisch spanner of iets uit en is de veer kapot gegaan perongeluk. de veer heb ik opnieuw besteld maar toch ben ik benieuwd of ik dit zo weer terug kan stoppen in het gat met de nieuwe veer eronder of dat dit speciaal moet of iets.
Ik hoor graag over tips of dingen die ik hierover zou moeten weten.
het kwam er zo uit dus lijkt me dat het er ook zo weer inkan maar alsnog

Alvast bedankt :)

-Wouter
 
Advertisement - register to remove this

Als je alle delen van de veer uit het blok hebt , dus de veer verder compleet is , zou dat geen probleem moeten zijn . Ik zou wel een nieuwe afdichting op de dop doen , tegen lekkage . En even kijken of voor die dop een aanhaal moment wordt aan gegeven .
Als hij van de spanner is zou ik ook even niet de motor draaien , totdat alles weer gemonteerd is.
 
Als je alle delen van de veer uit het blok hebt , dus de veer verder compleet is , zou dat geen probleem moeten zijn . Ik zou wel een nieuwe afdichting op de dop doen , tegen lekkage . En even kijken of voor die dop een aanhaal moment wordt aan gegeven .
Als hij van de spanner is zou ik ook even niet de motor draaien , totdat alles weer gemonteerd is.
ja hebben de motor nog niet laten lopen of iets, dus gewoon veer er weer tussen en starten
 
Back
Top