Gumball Rally 2010

El Barto

Yieeehaaaw...
Aangezien de Gumball Rally volgende week zaterdag wederom Amsterdam aandoet, lijkt het me handig om elkaar hier op de hoogte te houden van tijden, locaties etc.

2010poster.jpg


Ik ga iig met een paar maten kijken, was er de vorige keer ook en zeker de moeite waard!

Toen ook heel wat gefilmd (let niet op mijn interviewskills, dat was meer de Schulten Brau aan het woord):

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_YUyl5AVT4w"]YouTube- Gumball Amsterdam 2007 part 1[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=EPTb7_uo7Qc"]YouTube- Gumball Amsterdam 2007 part 2[/ame]
 
Advertisement - register to remove this

In 2007 was het rond 22.00 uur dat de auto's op Waterlooplein werden verwacht, maar dat werd 23.30 uur zoiets. Volgens mij rijden ze nu dezelfde route vanuit London dus het zal hoogstwaarschijnlijk s avonds zijn maar dat weet ik dus ook niet zeker...
 
Echte die hards gaan nog in april op wintersport:p

Maare op welke snelwegen rijden ze? Lijkt me ook wel grappig om ze onderweg te spotten/stukje mee op te rijden.
 
In grote lijnen:
A27 vanaf antwerpen naar Vianen
A2 Naaar amsteram
Wibautstraat ( in Amsterdam)
Weesperstraat (in Amsterdam)
Waterlooplein (eindbestemming :))
 
Het complete programma

Gumball 3000 Rally 2010 Schedule:

Day 1 – May 1st 2010 – London, United Kingdom – GMT
10:00 Over 120 amazing cars park on the starting gird and go on display in Pall Mall and Waterloo Place
14:00 – 15:00 The Flag drops for the start of the 12th Annual Gumball 3000 Rally
Day 1 – May 1st 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET
21:00 First cars will start to arrive and go on display on the Waterlooplein, Amsterdam
00:00 Private Gumball 3000 Party at Club NL

Day 2 – May 2nd 2010 – Amsterdam, The Netherlands – CET
09:00 First cars will leave the Waterlooplein parking garage for Copenhagen
Day 2 – May 2nd 2010 – Copenhagen, Denmark – CET
17:00 First cars will start to arrive and go on display in Tivoli, Copenhagen
21:30 Live concert at Tivoli Gardens featuring ‘The Floor is Made of Lava’

Day 3 – May 3rd 2010 – Copenhagen, Denmark – CET
09:00 First Gumballers leave Copenhagen
Day 3 – May 3rd 2010 – Anderstorp Raceway, Sweden – CET
12:30 – 14:00 Watch Gumballers on the Anderstorp circuit and see a drift car demo by the Monster Energy drift team
Day 3 – May 3rd 2010 – Stockholm, Sweden – CET
17:00 First Gumballers drop their cars off at the airport
» There are no public events at this location whilst the cars are flown to Bangor, Maine, USA

Day 4 – May 4th 2010 – Boston, USA – EDT
18:00 Cars will start to arrive and go on display at Downtown Crossing

Day 5 – May 5th 2010 – Quebec, Canada – EDT
20:30 Party at Dagobert, 600, Grande-Allee Est, Quebec
Official performances from Xzibit, DJ Muggs, Sharam, and Jade Jagger Presents Jezebel featuring D.R.W

Day 6 – May 6th 2010 – Shannonville Motorsport Park, Canada – EDT
15:00 – 17:00 Watch Gumballers on the circuit and a drift car demo by the Drift Mania Canadian Championship (DMCC) professional drivers
Day 6 – May 6th 2010 – Toronto, Canada – EDT
19:00 Cars will start to arrive and go on display at Bloor Yorkville, Toronto

Day 7 – May 7th 2010 – New York, USA – EDT
18:00 Cars will cross the finish line and go on display on Times Square between 42nd and 43rd St.
 
Is het aanstaande zaterdag? Op zich lijkt het me ook wel vet om ff te kijken :)



Zullen we met de blades gaan? *moet nog wel ff voor zekerheid kijken of ik kan*

Koud denk ik hoor.... maar je kan wel met de auto meerijden als je wil? Kom je op de blade ff mijn kant op :)
 
Ben aan 't begin ff geweest, lekkere auto's hoor. Kon via een kennis de paddock op dus dat was wel chill, voor zolang dat duurde, bewaking ging ook nergens over. :eek:
 
Back
Top