golf 2 bumpers

JoostR

Well-Known Member
hey,

weet niet of ik zomaar een topic mag openen voor dit vraagje maar zoniet laat 't dan even horen. k ben 'hopeloos' op zoek naar buitenlandse sites voor wat bumpers voor m'n golf 2 g60....

Hier in nederland kan je bijna alleen maar autostyle troep vinden en wat diffusors en lips e.d.

k ben gewoon op zoek naar een knappe bodykit waar niet iedereen mee rijd, kan iemand me helpen?

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

zelf aan het polyesteren gaan..

neem anders even contact op met

Total Car Styling
Mandenmakerstraat 116-E
3194 DG Hoogvliet
Tel: +31 10 - 41 67 156
Fax: +31 10 - 43 86 140

email: totalcarstyling@hetnet.nl

Hun kunnen aan veel komen en kunnen ook maken naar wat jouw smaak is..
 
hehe ja, van die mensen die van die overdone bumpers op een vierkante golf 2 zetten, lijnen passen er nooit bij..
g60 bumpers ponen de shit
 
Ik doelde @ robinsr50 :p die heeft genoeg ervaring ermee :p. Manta's zijn tof 8) Net zoals capri's imo veel meer charme als die hele spoiler gedoe tegenwoordig :X
 
Idd, daarom lekker G60 bumpers @ een Golf MkII.

Donkeren knippers en mistlampen er in. Mooie lip, het zwart goed op poetsen en klaar 8)
 
hahaha :p rieger daar in tegen heeft een nieuwe tuning line of zo eerst vond ik de bumpers niet mooi maar nu hele stap verbeterd we hebben zaterdag bumper van em broer gehaald als je wil kan ik fotos posten ...
 
heb al g60 bumper achter, g60 skirts, wielkastverbreders en RS voorbumper. Vind dat persoonlijk ook heel dik. Had datzelfde setje ook op m'n vorige golf (GTI) alleen dan g60 voorbumper met rieger onderlip maar die was zwart. Golf(g60) die ik nu heb is 'n soort ocean bleu en wil dus toch wat extremer gaan..... De RS bumper is aan vervanging toe (auto een x uitgeleend aan me moeder:S) en wil dus een heel anders setje. Zit te denken aan RS2 kit met M skirts......maar zoek eigenlijk toch iets originelers
 
Back
Top