GoFast zoekt enkele serieuze scooterijders voor dit weekend (Alkmaar/Veendam/Assen)

Bij deze dus een aantal mensen gezocht die met een (deftige scooter of sprinter, dus geen frames) willen aanwezig zijn bij de GoFast Sports zomertour bij twee benzinestations en tijdens het ONK in Assen.

Zaterdag 23 september :
- GoFast zomertoer bij Alkmaar en Veendam

Vanaf vrijdag 22 september :
- GoFast @ TT circuit Assen voor het ONK

Doel ? Show !
Doe de scooterscene eer aan ! Burnouts en wheelies toegelaten.
Let wel... je moet je wel even aanmelden én dan ook aanwezig zijn indien beloofd.

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=20486&d=1158585222[/ir]
 
Advertisement - register to remove this

dat onk is neem ik aan motorrijden?

misschien wel present, zie ik ook nog eens wat oude bekende :p
edit: bij nader inzien, als het goed is ga ik zaterdag een middagje banken bij van der kruijs dus dat assen zal er toch niet inzitten (had niet naar de datum gekeken :*
 
Last edited:
kom er net vandaan, was wel ff lagge!

Vooral Ed met ze Zip, Dik boeke door de Stad :p

Geweldig :D

Edit: ik was in Alkmaar :p
 
Last edited:
Ik kom net uit veendam en viel me wel tegen. Hoewel ik me wel erg vermaakt heb.

Waren erg weinig mensen en die gozer zen accu was leeg van dat vlieg ding of zo 8P.

Terrein was zwaar kl*te. Jeremy op zen cbr zei het zeflde. Heb me verders wel vermaakt met die gozer en heeft me erg veel nieuwe dingen geleerd en technieken. Ben ook op men plaat gegaan daar 8P. Maar jah ik kan niet zeggen dat ik er spijt van heb! Want Jeremy eheft me veel nieuwe dingen geleerd en heb me best vermaakt :D.
 
ProjectRox said:
Ik kom net uit veendam en viel me wel tegen. Hoewel ik me wel erg vermaakt heb.

Waren erg weinig mensen en die gozer zen accu was leeg van dat vlieg ding of zo 8P.

Terrein was zwaar kl*te. Jeremy op zen cbr zei het zeflde. Heb me verders wel vermaakt met die gozer en heeft me erg veel nieuwe dingen geleerd en technieken. Ben ook op men plaat gegaan daar 8P. Maar jah ik kan niet zeggen dat ik er spijt van heb! Want Jeremy eheft me veel nieuwe dingen geleerd en heb me best vermaakt :D.


grappig dat ie dat zei...:p

maarre zijn dr nog pics van??
 
Back
Top