GoFast fotocontest Part II !!

Om ff de hele contest opnieuw voorop te stellen...
Het prijzenpakket dat te winnen is gewoon indrukwekkend geworden !!!

- 2x VIP ticket voor QBase 2007 (echt uniek!!)
- Een tandem parachutesprong (!)
- Een volledig GoFast pakket !
- ST.net pakket
en er komt zelfs nog meer leuks bij binnenkort..

foto_2f.jpg


De opdracht is simpel..

Maak een "GoFast" foto met dé GoFast feeling en scooters. De beleving van de scooterscene en GoFast moeten verenigd zijn in de foto ! Minimale afmetingen 1024 pixels breedte en goede kwaliteit.


Hoe kom je aan stickers ?
Eigenlijk op dezelfde manier als de ST.net stickers !
Zend een envelop met losse postzegels naar :
ScooterTuning.net
--
(voor de grote stickers -20cm- 3 losse postzegels voor 2 stickers en de 15cm stickers zijn 2 losse postzegels voor 2 stickers voldoende)

Inzendingen uit Nederland welkom, maar ook België en/of andere landen ! Als het maar GoFast en scooters is...

No limits ! Stunts, burnouts, creatieve logo's of wat ook... Het prijzenpakket is zeker de moeite waard geloof ik !!

De jury bestaat uit GoFast, ST.net en een extra onafhankelijk jury. De winnaar wordt bekend gemaakt met koninginnedag 2007. Er mogen meerdere foto's ingezonden worden per persoon.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hier nog een bijdragen van mij :D (Mijn RSC STREETROX die burned :W)

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=5535536174458736545"]RSC STREETROX - Burnen ft. GO-Fast[/ame]
 
alsof je GoFast zo vies vind dat je het maar opburnt
zo kan je het ook zien
en dan win je sowieso geen prijs ;)
 
LOL! Dat is geen Go-Fast drink wat daar daar ligt :X :p
Dat is gewoon olie tegen het stuiteren van mijn achterkant tijdens het burnen :W
 
voor de wins hoef je het niet te doen,niet lullig bedoelt.
maar iedereen moet zich aan de regels houden lijkt mij,voor de rest wel mooie foto ja:)

Meer zit er eigenlijk niet achter ! Uiteraard is het leuk om de beste foto's voor allerlei dingen te gebruiken, maar de hoofdreden is om gewoon lekker gek te doen met een combinatie thema scooters/gofast en daar foto's van te maken...
 
Ik heb al genoeg lol met gofast! :W
en geloof dat ik toch ben buitengesloten van prijzen :p

Enkele tips voor mensen...
Burnen op het binnenhof,
je laten flitsen ( met Gofast sticker op je kenteken ) en proberen die foto op tevragen 8P
 
Damn wat een idee:W Haha als je zo,n foto toegezonden krijgt is echt vet dan.
Wat zullen die gasten raar kijken,denk dat ze er wel effe er over kunnen lache:D
Eigelijk zou hier gewoon iets heel tofs mee bedacht kunnen worden,op 1 avond zoveel mogelijk in allemaal prov, overal bij flitpalen dit idee uitvoeren...
Het klinkt misschien kinder8tig,maar dit is een soort protest tegen de flitspalen.
Net zoals laast weet niet welke mensen het op het nieuws hebben gezien,over de paaltje die uit de grond komen als je er over heen rijd met je auto.
Had de burgemeester er een diepblad op gelegd kwamen ze ook omhoog,hier moest meteen wat anders op verzonnen worden,vanwegen dit filmpjes op youtube verscheen en gelijk, protesten ontstonden:W
8ja je moet een beetje lol maken in je leven:W vind het idee wel vet opzich
van Haagze
 
Back
Top