GOEDKOOP naar berlijn?

Status
Not open for further replies.
Originally posted by GiGi
Vliegen lijkt misschien wel zo goedkoop, maar je moet ook rekening houden met luchthavenbeslasting en btw. Dat wordt er vaak niet bij verteld.

en je denkt dat ik achterlijk ben? tuurlijk zit die luchthavenbelasting daarbij berekend. :)

bus is een punt, maar meestal rijden de streekbussen vanuit t vliegveld alle kanten op.
 
Originally posted by Xs-racer
ja over drugs gesproken.... wij zijn niet vanplan HARDDRUGS mee te nemen.... alleen wiet...
word je desnoods afgepakt.. .
en daarbij... zitte we niet knetters in de auto bij de grens...

kerel...

dat je nu in Nederland leeft met een relaxt softdrugs beleid wil niet zeggen dat je je als NL'er ook zo in't buitenland kan gedragen. In 't buitenland kennen ze geen onderscheid tussen hard en softdrugs. Drugs is drugs en als je't bij je hebt ben je flik de lul en moet je dikke boete betalen of nog erger, zitten.
 
hoef je je in duitsland (en frankrijk/belgie) echt niet zo druk over te maken, daar wordt ongeveer meer geblowd als hier..

iig dat is mijn ervaring :p
 
weet ik veel, goedkoper? In het buitenland heb ik altijd alles overal kunnen kopen.

ontopic: met 9 man, zou ik gewoon met de auto gaan. Openbaar vervoer is duur met zoveel mensen. Een van die 9 moet toch wel iemand kennen die een busje heeft?
 
Als je vlakbij de grens woont, kan je ook bij Air Berlin kijken. (Je kan dan wel geen weed meenemen , maar die kan je daar ook vast wel kopen)

Die maatschappij is super goedkoop, en vanaf dusseldorf vloog een bekende van ons voor 20 € naar Malaga bijvoorbeeld. Binnenlandse vluchten zullen ze ook wel doen.
 
heb al geinformeerd naar binnenlandse vluchten.
binnenlandse vluchten zijn best te doen.
maar ik denk dat we gewoon met de trein gaan. van gronau naar berlijn is nog wel te betalen, idd binnenlands. als je vanuit hengelo/enschede opstapt is het internationaal betaal je rond de 140 euro voor 2 x een enkeltje.

vanaf gronau naar berlijn (dus binnenlands) betaal je 2 x 40 euro ongeveer. :)
Mensen bedankt voor jullie adviezen. mag dicht als iemand daar belang bij heeft:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top