GILERA RUNNER KNETTER GELUID

Henkie132

New Member
Hey mensen,

Ik heb een gilera runner uit 2005 gekocht de scooter is helemaal gereviseerd alleen de oude uitlaat erop gelaten omdat er niks aan de hand mee was maar nu hoor ik een knetter als ik stationair laat draaien, ik heb de persoon gevraagd wat dit kon zijn hij zei zelf ja het is de demperwol van je uitlaat. (sito plus) nu wil ik weten of het zo is en of dat makkelijk te vervangen is. Ik ga een video plaatsen hopelijk kunnen jullie die zien en meeluisteren.



Ik kon geen video importeren hierzo dus je kan deze link gebruiken.


Met vriendelijke groet.
 
Advertisement - register to remove this

..Moeilijk te beoordelen ... het kan zijn dat er een schotje in de uitlaat los is gekomen , of iets los zit in de einddemper.
Dus jij zegt hoe dan ook de uitlaat? Het is bij gas geven weg en bij statonair is het er weer
Ik heb al demperwol gekocht en ff wachten tot ik het heb, maar het zit zoiezo in de uitlaat en misschien de eindpot zelfs?
 
Ik denk dat er intern in de uitlaat iets los zit.. Kan mij niet voorstellen dat het dempertje veel doet voor de demping..

Meeste van die uitlaten zijn zo op gebouwd, dat door de schotten die erin zit al de meeste demping hebt.. Dat dempertje is zo kort dat het niet veel zal uitmaken..
 
Ik heb dus precies het zelfde geluid gehoord wou al proberen de uitlaat los te halen en kijken of er iets uit zou komen. Dacht eerst dat die sito plus uitlaat het niet aankon maar die is wel stabiel op dat rare geluidje na
 
Back
Top