[Gestolen]Puch Typhoon

Mevrouw agente kwam net even langs met m'n helm.
Mooi verhaaltje erbij dat de ouders garant staan voor de schade en zullen dus betalen.

Damn, ben vergeten te vragen naar de straf die meneer schurk boven z'n kopf hangt ...
 
Originally posted by PowerFreak
Wel raar als die schurk gewoon betaalt :), wel beter voor jou.
Wat voor jongen/meisje was het nu?

Tuurlijk betaalt hij, hij zal wel moeten.
Zal wel ergere straf krijgen oid als ie t niet doet ...

Het was btw een lompe boer :p
Mwa beetje rare gozer, schijnt wel vaker wat te jatten.
Hoop dat ie t nou n beetje is afgeleerd ...
 
laat een lijst maken door een (dure) dealer, met alle onderdelen erop die kapot zijn.... wel originele onderdelen, die zijn meestal (altijd) duurder...
 
Originally posted by w-m
Tuurlijk betaalt hij, hij zal wel moeten.
Zal wel ergere straf krijgen oid als ie t niet doet ...

Het was btw een lompe boer :p
Mwa beetje rare gozer, schijnt wel vaker wat te jatten.
Hoop dat ie t nou n beetje is afgeleerd ...

meestal leert iemand zoiets niet zo snel af als ie het vaker doet... en al helemaaaaal niet als ie er zo gemakkelijk vanaf komt...
 
beterzz dta je hem trug hebt, mjah volghens mij kan je beter je onderdelen verkopen (die je nog wel hebt ) en een andere scoot kopen want veel zzit er nie meer aan als ik dat zo hoor....
 
Nog wat mankementjes gevonden:

  • Speling in achterwiel.
  • Carbrateur klemt.
  • Bevestegingspunten voor de voorkap aan de onderkap zijn ook afgebroken.
  • Er mist nog een deel dat aan de carbrateur zit ... geen idee wat t is maar t ziet er behoorlijk leeg uit.
  • M'n voorwiel draait niet helemaal meer naar rechts, niet verder dan 25 graden ofzo, volges mij klemt er een of ander slangetje tegen een deel van de onderkap.
  • Het voor onder spatbord (dat stuk waar de voorkap overheen gaat) is ook aan de voorkant afgebroken.

Verder had ik een klein foutje gemaakt, ik dacht dat het gehele blok er niet meer in zat, deze blijkt er dus nog wel in te zitten (weet niet in wat voor staat)

Kheb btw pic's gemaakt. Zet ze vanaaf online.

Nou zat ik eens even te denken ... volgens mij komt dit wel uit op ongeveer 1000E reparatie (onderdelen, montage kosten, overspuiten gekraste kappen), repareert de dealer wel boven de dagwaarde prijs ?
 
Dat dacht ik inderdaad - whoeiz, wat ben ik een scoot n00b - maar dat had ik weer verbeterd in m'n post voor deze ...

Verder had ik een klein foutje gemaakt, ik dacht dat het gehele blok er niet meer in zat, deze blijkt er dus nog wel in te zitten (weet niet in wat voor staat)

duidelijk ? :p
 
Aan die lijst te zien, denk ik dat je het wel op je buik kan schrijven, dat je dat kan laten repareren voor 1000€ :)
 
Originally posted by jeepfh
Aan die lijst te zien, denk ik dat je het wel op je buik kan schrijven, dat je dat kan laten repareren voor 1000€ :)

Je bedoelt dus dat t meer wordt .. ?


Maar, vraagje, voert de dealer wel uberhaupt reparaties uit die duurder worden dan de dagwaarde is ... ?
 
/edit: Pic's waren wel erg groot, vouw wel ff html'etje.



Net naar de dealer geweest.
Deze verklaarde de scooter 'Ontzettend total loss'.
Geschatte waarde voor diefstal: €750,-
Geschatte reparatie kosten: €1200,- of hoger

Hier ff wat pic's.

*knip*Zie: hier.
 
Last edited:
Weinig reply's terwijl er wel vraag was naar foto's.. magoed.
*hierbij dus stiekem ook klein schopje omhoog*

Owh! Ook nog een vraag.
De dealer bied nog €100,- voor mijn wrak.
Kan ik deze beter via dealer verkopen of geeft een particulier er meer voor ?

Vrijwel alle kappen zijn nog in orde (op de voorkap na).
Het frame en voorvork zijn naar mijn weten nog goed.
De carter, vario e.d. zijn nog goed.
Er zit nog een goede uitlaat onder (standaard ixil uitlaat).
Wielen en remsysteem werkt nog.
Knipperlicht gaasjes zijn nog goed (op links achter na).
BCD voorlamp.

Dat was t wel zo'n beetje.
 
Ik zou alles los gaan verkopen, daarmee vang je meer dan 100 euro. En laat die dief maar een nieuwe scooter ofzo kopen want hij heb heel wat kapot gemaakt zo te zien.
 
Back
Top