Geen licht na zelfbouw begrenzer AREA51

housearrest

Well-Known Member
Hallo mede forum genoten!

Ik heb iets vreemds. ofja vreemd..

Ik heb vandaag dus geprobeert om zelf zo'n begrenzertje te maken (wat uit eindelijk niet gelukt is) met condensatortje etc. Nu kwam van mijn ontsteking een kabelboompje met een 4-tal draden. Ik heb de witte draad genomen (de signaaldraad van de ontsteking).

Hier had ik een kabeldiefje op gezet en naar het condensatortje geleidt met vanaf daar weer een draadje naar een kaal stukje frame. Geen resultaat!
Maar toen ik dus vanavond naar mijn werk ging bleek dat mijn licht het niet meer deed. Voor + achterlicht niet. (Remlicht + knipperlichten wel).

Hoofdzekering geprobeert en is nog in takt.
Is de onsteking kapot? Of de spannings regulator?

Iemand enig idee hoe/waar ik de fout in ben gegaan?
En uiteraard hoe ik dit het beste op kan lossen.

Alvast bedankt!
Yoeri

Het gaat dus om een area 51 :)
 
Advertisement - register to remove this

De witte en geelrode kabel die uit je minarelli ontsteking komen is voor je verlichting. De kabel waartussen je de begrenzer moet zetten is de wit-rode althans werkt dit zo bij m'n booster. Denk dat je door de begrenzer aan je verlichtingskabel te zetten iets kapot is gegaan zoals je lichtspoelen oid, maar dit ben ik niet zeker.

Greetz
 
waarschijnlijk heb je de voeding van je spanningsregelaar (de witte draad dus) even onderbroken gehad tijdens het rijden (dus je regelaar werkt dan niet meer) en zijn nu waarschijnlijk je lampen gesprongen en/of je regelaar mee stuk maar dat betwijfel ik

groetjes
 
Back
Top