FST Team Slider

Status
Not open for further replies.
Als ik het doe wil ik het goed doen.. dus een dik knallende setup of niks.

Grossie is zoals altijd weer goed geinformeerd, blokje gaat de deur uit. Slider zelf blijft in de garage staan met een doek erover. Volgend jaar ws. toch wel weer bezig.

Maar eerst nog fotoshoots 8)
 
Smaranello said:
Als ik het doe wil ik het goed doen.. dus een dik knallende setup of niks.

Grossie is zoals altijd weer goed geinformeerd, blokje gaat de deur uit. Slider zelf blijft in de garage staan met een doek erover. Volgend jaar ws. toch wel weer bezig.

Maar eerst nog fotoshoots 8)


Goeie instelling!! Dat blokje verschaft je weer geld, je houdt je erg mooie slider. En wanneer je weer zin hebt hoef je niet zoals velen opnieuw met een scooter te beginne maar is je oranje monster er nog :)
Goed geregeld, hoop em ooit toch nog wel een keer op een meeting te zien!

succes iig!
 
das een beter plan ;) , helemaal stoppen was jammer geweest....

lekker verdergaan na een dikke auto -:-
 
Heb er lang over nagedacht en veel over gehad met vrienden. Ik zou m'n blok dus in onderdelen verkopen.
Vond dit een goed idee, kan ik volgend jaar nog wel een blok opbouwen. Maar toen mn ouders, hij moest helemaal de deur uit als ik een auto wil kopen.
Toen was de twijfel bij mij heel erg groot, maar mijn liefde voor auto's is groter dan voor scooters. Dus aan al het goede komt een eind.

Hier een verslag van het demonteren van de Slider... voor de laatste keer.

Zo stond hij er bij





Nog eerst even een paar tranen weg geveegd :'(, maar dan toch maar aan de achterkant begonnen


De kappen er al af..


Koeling, tank en stuur.. alles eraf...


Blok nu ook kaal en leeg,



Nu ook het blok eronder weg en de voorpoten eruit die meteen weer uit schoven toen ze los kwamen :)..



Dat is hem dan, een doos vol onderdelen voor nieuwe eigenaren, een frame + de wielen.


Mocht je ergens interesse in hebben dan hoor ik het graag, alles maar dan ook echt alles gaat de deur uit..

:':)'( snotter snotter...

0i 0i
 
Heel jammer

ik heb dit project met veel plezier van begin tot eind gevolgt!

erg jammer dat hij weg gaat..
 
he steven,


erg jammer

ik probeer je trwns de hele dag al te bellen voor die overrange set maar je neemt niej op of bent in gesprek, probeer het zo nog wel es.

iig erg jammer en k hoop op volgend jaar :)




gr kees
 
Thnx voor reacties...

Titus... msn dan even.. je weet dat je ze mag hebben :*

Als iemand anders iets wil kopen... PM alsjeblieft

Wil het zo snel mogelijk weg hebben.
 
Met veel pijn in het hart ben ik alles aan het verkopen. Ik heb nu bijna alles verkocht. Wat dingen naar Zweden verstuurd enzo...8P

Om er toch nog wat mooie herrinneringen aan over te houden, hier nog wat willekeurige foto's uit vervlogen tijden;

ftg7qe.jpg


ftg7sg.jpg


ftg8aq.jpg


ftg8bk.jpg


ftg7tl.jpg


ftg8du.jpg


ftg8jl.jpg


ftgaax.jpg


ftgabr.jpg


ftgacn.jpg


ftgagw.jpg


ftgahf.jpg


ftgaio.jpg


ftga4x.jpg


ftga6a.jpg


ftg8l0.jpg


ftg8p3.jpg


ftg8qx.jpg


ftg8t2.jpg


:'( Dat waren nog eens tijden. Maja tijden veranderen en je moet door :+

Ondertussen mijn droom ook aangeschaft, dus tijd voor een nieuwe droom.
Hier foto's van de vervanger van de Slider;

fo0th0.jpg


fo0tid.jpg


fo0tjm.jpg


fo0utt.jpg


Dit was de laatste update in dit topic, ik laat nog even ruimte voor reacties en daarna gaat hij definitief dicht. Dank jongens :*
 
Naja... Het evenbeeld zal herleven -:-

Dan kom ik ook wel weer op de foto's :D :W Of niet "Gaat wel hawd!"

Succes met je nieuwe bonk ijzer op wielen :p Zal je missen :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top