Fox project

eve

x-twb
Ik heb een Te groot scooterverleden om het hier neer te pennen.

Om maar direct van start te gaan tgaat om een fox met momenteel deze setup:
-Malossi 70cc giet:bezig met tune beurt
-bidalot 70cc uitlaat met een ander flenjse op gemaakt std was ie 2.6mm nu 3.1(doorlaat)
-del orto 17.5mm carb:s
-polini speed control(mina) :|
-polini2g koppeling
-hpi binnenrotor
-malossi cilinderkop
-tuned carters
-malossi v-snaar

Naja hij gaat over de 107digitaal das best wel hard voor een foxje.

Ik heb bijna een 2de blok kunnen bemachtigen na lang zoeken,deze cilinderstangen moeten herzet worden slag aangepast worden spoelers verbreed worden etc

Dan komen we op een andere setup uit

-Mhr speed 70cc
-yasuni c20of tjt f1
-del orto 19mm(taem carbu)
-zo'n bigvalve van polini moet wel aangepast worden dan.
-en de rest moet ik nog over denken


Maar ondertussen doe ik eerst verder met deze blok eens kijken wat daar uit te halen valt ik ga voor de 10pk
:)

de hpi
hpirotor.JPG


blokje
blokjefox.JPG


bidalot
bidalot.JPG


meerdere foto's en filmpjes plaats ik nog wel;)
 
Advertisement - register to remove this

{! VETTT!!!O-)

belooft veel goeds. Komt er ook een nsr voorvork in. En kan je niet een grotere carb passend krijgen (ivm frame ed).
 
Updatje:

Er komt een airsal t6 op van peugot op hoogst waarschijnlijk in plaats van de speed dat scheelt een hoop werk,en als dat gaat werken allemaal komt er een speed ala bmf onder.

Owja special thx to david.:d
 
Men foxje zat op het einde met die malossi denk ik:p

Tja deze is keihard vastgeramd eergisteren zit een zuiger in nu dat ik nog had en beetje gehoont rijd terug.

Maar het is nog niet de helft van wat het is geweest:(
en die kutbidalot valt er ook om de 5voet onderuit ondertussen al 5keer moeten bijlassen is gewoon rot:(

Dus zal ik maar verder doen aan blok2 denks:)
 
Zal geen T6 doen als'k you was:p
moet je super veel aan doen om die een beetje leuk te krijgen.
En ik weet niet of je zelf goed de dremel goed onder controle kan houden? Ik zou gewoon nog een keer voor die speed gaan! en dan die laten tunen!
verder veel succes ermee!:D
 
Cool project! alleen hijs idd n beetje vies (A) maar cool dat er iemand weers aan een fox begint! (Y)
 
hij gaat terug over de 100 was verdomme men 2g die beetje krom was:s,maarja komt toch andere setup op zodra men vespatje rijdt doe ik em uitelkaar.

En ik heb em dus nu beetje afgesteld dat em niet zo erg nemeer gaat,80haalt hij nog en maakt niet veel toeren meer en je kan beetje normaler vertrekken8P

Als je de zooi gewoon afsteld valt er niet met te rijen :|
 
Last edited:
Vandaag deed ik em dus uiteen kijk ik zo'n beetje en zie ik dat ik er een verkeerd membraam vorige keer had ingestoken 8P

Tja ik wou toch weten wat dat ging geven ook een 19mm carb gemonteerd +bijgewerkt membraam.

Blaast al mooier maar moet nog ff kijken ik vindt namelijk een probleempje zo niet. Als ik er 80per uur ofzo met aan het doen ben en geef em dan open klimt hij naar de 95 en slaat hij ineens af zo van ik kan niet verder.

Aloewel hij al harder heeft gelopen dan 95 per uur.En dan houwt hij ook zo wat in ff zonder naft en trug verder maar is wel niet zonder naft,hij doet gewoon zo.Kan het de ontsteking zijn ofzo? mja ik heb ook een filmpje van toen als hij vorige keer net ineen zat maar geen webspace...

Owja dat andere blok komt onder een ander frame ook heb ik ook al wete regelen en daar komt dan ook een andere vork in ...:W })
 
Last edited:
Hmz.. Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp weinig van het verhaal dat je net geypt hebt.

Verder zou ik je fox eens schoon maken en van alle losse draadjes een kabelboompie maken. Dat ziet er wel zo netjes uit.
 
Back
Top