Foto's en Filmpjes Meeting oisterwijk

Geslaagde Meeting, er waren echt te veel mensen. :p
Ik heb me alleen gestoord aan die paar mongolen met die schakels die zo liepen te crossen.
 
Meeting was zeker vet!

alleen jammer dat ik nergens aan een korte schacht bougie kon komen, heb geen 1x kunnen sprinten:'(


Ik kwam trouwens op de weg terug naar huis ontzettend veel tegemoetkomende politieauto's, -motoren, -busjes, tegen....
is dr nog wat interessants gebeurd na 17.00?
 
Ws hebben ze die rollenbanken opgesteld op de richting naar huis, zodat ze de mensen die op scooter naar de meeting kwamen hebben kunnen pakken.. beetje lame maarja.
 
was wel geslaagd jaa! alleen heel erg jammer van die zielige kutwouten!!! staan ze gewoon iedereen op te w88 die van de meeting afkomt, echt gewoon te zielig.............ik heb er gewoon geen woorden voor........zoooo zielig........

p.s. iemand enig idee wat het kost boven de 2kW???
 
Joost..1 vraag op afbeelding 38... is een GELE zip te zien. Deze gaat helemaal schuin hangen is er nog iets gebeurd ? Leek erg riskant namelijk :rolleyes:
 
En terecht dat ze iedereen op hebben staan wachten, je weet toch gewoon dat je niet met zulke scooters op de weg mag? Sim-pel
 
aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!1 kut, kut, kut, kut!!!!!

dit was de 2de al in de afgelopen 2 maanden! de 1ste is zelfs nog onderweg! is ff 500 euri aan boetes.........zuur geld!
 
Originally posted by Nicolás
En terecht dat ze iedereen op hebben staan wachten, je weet toch gewoon dat je niet met zulke scooters op de weg mag? Sim-pel

Ik vind et anders niet SIMPEL
Als die mensen nou dichtbij wonen en geen vervoer hadden bijv aanhangwagen moeten ze er toch kunne komen
Als je nou gewoon rustig aan 60 ofzo rijd dan is er niks aan de hand maarja als je met 110-120 naar huis baant ja die mogen ze wel aanhoude van mij
 
zijt nog altijd blij dat dit niet in belgie is daar is et alles boven de 55-60 scooter in beslag en 250 boete + 750 voorwaardelijk en als je je rijbewijs wil heb weer problemen daardoor


mja nu terun ontopic
 
Was zeker wel geslaagd! Complimentjes voor de organistatie. Alleen jammer dat in het begin met de sprintjes niet iedereen aan de kant ging, was best gevaarlijk.

Ik zal vandaag of morgen nog even foto's en filpmjes uppen die ik gemaakt hebt.
 
Originally posted by scooteraars
Als je nou gewoon rustig aan 60 ofzo rijd dan is er niks aan de hand maarja als je met 110-120 naar huis baant ja die mogen ze wel aanhoude van mij
Dat deden zij dus nou net niet... Maar genoeg hierover, jammer voor de mensen die gepakt zijn.
 
was zeker een vette meeting was goed georganiseerd enzo
enne de stuntman heeft goed werk gedaan op ze wit groene ark (Y)
alleen inderdaad jammer van die mongolen op die schakels die bijna iedereen omver reden ermee :|
 
Weet iemand wat er helemaal aan het begin gebeurde, ging een gast op een phamtom vandoor, werd er naderhand afgetrokken, en toen was het matten 8P
 
Originally posted by Lars#Dragster
Weet iemand wat er helemaal aan het begin gebeurde, ging een gast op een phamtom vandoor, werd er naderhand afgetrokken, en toen was het matten 8P


die probeerde die te jatten :eek:
 
mm denk nietdat der nog een keer ene vergunning word gegeven door die mensen die steeds op het spoor liepen.. Der moest zelfs 1 keer een trein stoppen..

Denk dat NS daar wel over gaat klagen
 
Back
Top