Forza Motorsport 4

Typ is NORMAAL! Of zit je op je telefoon oid?

Heb hier ook een witte Xdoos staan, wel met interne harde schijf. Alleen niet het spel erop gegooit, laadtijden zijn echt niet te lang imo. Kan ik ff me handen afvegen, klauwen beginnen altijd te zweten als een gek na 15mins fappen:+
.

Vies ventje ben je ook :+
 
Zo.. Na wat onderhandelen ook hier een Xbox 360 staan.. meteen hop naar mediamarkt en forza 4 gehaald..

mams verklaart me voor gek,, xbox aanschaffe voor 1 spel.. nu hopen dat jullie niet liege en t ook echt zn vet spel is als t me lijkt!
 
kheb alleen nog twee vragen..

wat is beter? kabel trekken voor internet of wifi adapter kopen..

en wil ik online gamen.. moet ik een live account aanmaken?
heb nooit langer als 5 minuten een xbox controller in me hande gehad vandaar even deze ( voor sommige mensen ) stomme vragen
 
Weet iemand hoe je de foto's van My Forza verwijderd? Kan er geen meer opzetten nl. Heb de gallery op me xobx al opgeschoond alleen op my forza kan ik ze niet verwijderen.
 
Lul:D!

Lvl 28 hier nu. Helemaal met alleen ABS aan is t f0cking irritant dat je je gas niet kan doseren op je stick. Elke bocht is stnd driften en wegkomen bij de start is helemaal een hel!

Doe je toch iets niet goed. Ik kan prima de bocht uit komen met langzaam gas erop.
Lvl 51 al bijna en alles op UIT en zelf schakelen etc {!


:D

Volgende maand nieuwe carpack

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=koW05JPRz40"]November Speed Pack Trailer - YouTube[/ame]


En gewoon even een kabel trekken. Is altijd stabieler als Wi-fi.
 
Hoe kan je je gas dan doseren met je stick? Of vol of niets, ja beetje spelen met t gas lukt ook wel.. Maar zoiets als "half gas" kan niet. Schakel btw ook zelf, alleen ABS aan verder niets:)
 
Hoe kan je je gas dan doseren met je stick? Of vol of niets, ja beetje spelen met t gas lukt ook wel.. Maar zoiets als "half gas" kan niet. Schakel btw ook zelf, alleen ABS aan verder niets:)

Umm... Gas geven doe je toch gewoon met je trekker neem ik aan??
 
Umm... Gas geven doe je toch gewoon met je trekker neem ik aan??

Oh, haha. Nee doe ik met B dacht ik(groen), schakelen met RenL2. Dat scheelt misschien al ja, met die R2 kan je wel doseren indd. Heb dit eigenlijk sinds dat ik race op de Xbox al altijd anders. Veel relaxter imo, alleen dat doseren is indd kut.

Toch maar even proberen hoe het op die andere controller instellingen speelt.
 
Oh, haha. Nee doe ik met B dacht ik(groen), schakelen met RenL2. Dat scheelt misschien al ja, met die R2 kan je wel doseren indd. Heb dit eigenlijk sinds dat ik race op de Xbox al altijd anders. Veel relaxter imo, alleen dat doseren is indd kut.

Toch maar even proberen hoe het op die andere controller instellingen speelt.

jonguh je moet echt met triggers gasgeven anders word t niks!
 
Krijg ik pijn in me rechterklauw van (mis de helft, dus constant druk erop = pijn);)


Toch maar proberen, wie snel wil zijn, moet pijnlijden:+
 
Met je sticks gasgeven en remmen is niet fijn. die triggers lenen zich daar veel beter voor. maar als dat niet lukt ivm je handen, zou ik je aanraden om met een stuurtje te gaan rijden, dat moet wel lukken toch?
 
Your auction of the Mazda RX-7 FD has sold for 90,000 CR.
Your auction of the Mazda RX-7 FD has sold for 100,000 CR.
Your auction of the Mazda RX-7 FD has sold for 88,500 CR.
8P

From: Turn 10 Community Team
You have 35,000 CR available
(tuning setups + paar paints :p)

Elke dag 6/7 ton binnen aan verkopen van RX-7's :D
 
Back
Top