Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
K doe er sinds kort ook aan en het bevalt me wel. Beetje wennen aan de spierpijn na de training :p , maar daar heb k het wel voor over. Zoals hierboven, netjes gedaan!!! +ralf+
 
DvO said:
Ik had meer het idee, dat we alle informatie in de eerste post zetten, als er dan vragen zijn kunnen we mensen naar de eerste post verwijzen.

En zoals ik in mn 2de post zeg, alle vragen over en rondom fitness/bodybuilding
daar hoort dus ook afvallen bij.
Informatie daarover kan ook in de eerste post gezet worden

mja, beste tietenman, we mogen toch zeker nog wel resultaten en progressie poste he +ralf+

overigens, is het misschien een idee om een aantal foto's te maken van je sportschool :! ik ben wel benieuwd met wat voor apparatuur iedereen hier traint.
bij ons is dat best beperkt en primitief maar daar komt verandering in aangezien we gaan verhuizen naar groter pand incl. splinternieuw apparatuur 8) 8) 8)
 
marijke18 said:
als je alleen maar wilt afvallen dan zie ik dat niet als fitness. Zie fitness toch meer als spieropbouwend te werk gaan. Uiteraard ook met cutten en bulken erbij. Maar wel als hoofddoel spiermassa te winnen of kracht uiteraard.

weet er hier iemand iets tegen straie? Mijn hele voorkant van me schouder zit onder de f*cking straie. Gelukkig nu alleen de rechterkant maar aan de linkerkant zit nou ook al 1 streep.

Traint er hier trouwens iemand nu ook precies een jaar? Wil wel is weten wat zijn stats zijn op de grote 3. Kan ik wat vergelijken ;)


jij zeikt, kan allebei makkelijk bij mekaar
 
Is het niet handig om erbij te vermelden waar veel eiwitten inzitten , is wel makkelijk , zo voorkom je een hoop van deze vragen ;)
 
oke grote 3 zijn op het moment
bankdrukken 1 rm 117,5kg
sqaut net 110 kg :( wel pas 10 keer getraind
deadlift vandaag pr gezet van 160 kg train ik nu denk ik 4 maanden. wel met riem

nog iemand die een jaar traint en zijn stats weet? ik train thuis dus ik heb niks om mee te vergelijken.
 
marijke18 said:
weet er hier iemand iets tegen straie? Mijn hele voorkant van me schouder zit onder de f*cking straie. Gelukkig nu alleen de rechterkant maar aan de linkerkant zit nou ook al 1 streep.

Regelmatig insmeren met babyolie...
 
straie is als je huid uitrekt net als bij zwangere vrouwen dan krijg je van die lelijke roodachtige strepen.
huid houdt dus eigelijk je groei niet bij en scheurt open.
 
marijke18 said:
weet er hier iemand iets tegen straie? Mijn hele voorkant van me schouder zit onder de f*cking straie. Gelukkig nu alleen de rechterkant maar aan de linkerkant zit nou ook al 1 streep.

Traint er hier trouwens iemand nu ook precies een jaar? Wil wel is weten wat zijn stats zijn op de grote 3. Kan ik wat vergelijken ;)

Tegen straie kan je van die zalf kopen bij een drogist die zwangere vrouwen ook gebruiken, moet je gewoon ff naar vragen bij kruidvat/DA. Maar volgens mij is dat iets wat je alleen kan voorkomen en niet weghalen.

Ik train nu ook precies een jaar,
Bankdrukken 90KG 1x
Squat 150KG 4x
Deadlift doe ik (nog) niet aan
Shoulder press 63KG 4x
Latt Pull down (brede grip tot in nek) 100KG 4x
 
dan ga ik is kijken of ik ergens van die straie zalf kan kopen. Hoop dat ik het op me linkerschouder nog kan voorkomen. Rechterkant is ind. niks meer aan te doen. In de zon laten bruinen dan zie je het wat minder das het enige dat ik daar nog aan kan doen.
Jij hebt trouwens een goeie sqaut zeg. die andere oefeningen kan ik helaas niet doen omdat ik thuis train.

Ik heb nooit willen sqautten of me benen trainen omdat ik dat er zo lelijk uit vind zien. Heb jij dat niet? Nouja kwestie van smaak natuurlijk. Groot bovenlijf en kleine benen ziet ook niet uit.
 
Benen zijn aardig sterk idd, wil me benen nog iets groter maar iig niet van BB benen dat vind ik ook lelijk. maja het moet natuurlijk wel een beetje in verhouding zijn met je bovenlijf.
 
Ik hoef mij niet zo druk te maken om mijn benen. Voetbal namelijk al 14 jaar. 2x in de week trainen en 1 keer voetballen. Eerder ook weleens 3x in de week getraind.

Ik ben nu heel gericht bezig met mijn bovenlijf. Er zijn al voderingen maar het gaat mij niet snel genoeg :(
 
Als je je benen traint ga je ook sneller vooruit in je bovenlichaam, heeft met doorbloeding ofzo te maken,
Quadriceps(bovenbenen) is ook de grootste en belangrijkste spiergroep van je lichaam dus denk niet dat je dat niet hoeft te trainen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top