Enquete opzetten verspa verhuurbedrijf

kapie92

Well-Known Member
Beste scooter liefhebbers,

Mijn naam is Kai en ik ben een student commerciële economie in Rotterdam.
Al vele jaren interesseer ik mij in allerlei soorten brommers/scooter.
Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie: een uitgebreid onderzoek naar het opzetten van een vespa verhuur bedrijf.
Voor mijn scriptie heb ik een enquête opgezet. Zouden jullie deze aub willen invullen?
En als jullie dat willen, vul hem dan zo in alsof je nog geen scooter hebt. Wat voor huurprijs zou jij dan voor een vespa overhebben?
De enquête is in te vullen bij de volgende link:
https://www.surveymonkey.com/s/mobilitytotaal

Bij voorbaat dank,

Kai
 
Advertisement - register to remove this

Eigenlijk doen we hier niet zo aan huiswerkvragen, maar als we netjes in de afstudeerscriptie als bron (scooterforum.net) worden vermeld zullen we het toestaan. Het is wel een erg korte enquete, je en misschien nog duidelijk vermelden dat onderzoeksresultaten geanonimiseerd worden (postcodes = persoonsgegevens).

Ook ben ik benieuwd welke conclusie je uit het onderzoek gaat trekken gezien de vragen. Ik had wat meer vragen verwacht om de behoefte te onderzoeken om te bepalen waar je op kan inspelen als je de verhuurservice (marketing).
 
Ik ben het met Bas eens.
En ben wel benieuwd naar de resultaten.
Ik vind het een afstudeerproject waar over na is gedacht.
En wil daar dan ook wel aan meewerken
 
Eigenlijk doen we hier niet zo aan huiswerkvragen, maar als we netjes in de afstudeerscriptie als bron (scooterforum.net) worden vermeld zullen we het toestaan. Het is wel een erg korte enquete, je en misschien nog duidelijk vermelden dat onderzoeksresultaten geanonimiseerd worden (postcodes = persoonsgegevens).

Ook ben ik benieuwd welke conclusie je uit het onderzoek gaat trekken gezien de vragen. Ik had wat meer vragen verwacht om de behoefte te onderzoeken om te bepalen waar je op kan inspelen als je de verhuurservice (marketing).