Enkele vragen over Speedfight 2 !!!

Ik ben dus net nieuw hier op dit forum en ik had 2 kleine vraagskes :

1, Ik wil men speedfight 2 echt super hard laten trekken, maar hij gaat al hard genoeg dus alleen harder laten trekken, maar echt goed hard ^^ Dus nu is mijn vraag : Hoe kan ik dit het beste doen ( Welke stukken kan ik het best pakken, geef mss links ofzo)

2, En mijn andere speedfight 2 ^^ daar wil ik echt de snelste scooter van heel Noord-Limburg van maken =P, neenee maar hij zal toch rond de 120 of harder moeten gaan ^^ en ik heb er een mooie som geld voor over, wat kan ik hiervoor het beste pakken (Hij moet dus echt super hard gaan en ook super trekke ^^)

Ik zou het erg fijn vinden als iemand wat tips voor mij had !
 
Advertisement - register to remove this

euh.. volgens mij denk je 'iets' te simpel...

Een peugeot is niet zomaar even wat onderdeeltjes kopen en klaar. Om de 120 te halen zal er toch heel wat tuningwerk/onderdelen voor moeten komen. Kijk even rond bij de projecten hier op het forum naar welke setup ze hebben. Eerst daarmee beginnen en daarna een goede dealer/tuner zoeken waar je met het blok terecht kan als je er niet zoveel van kent (zelf even een Peugeot blokje doen is geen aanrader als je nog niet zoveel ervaring hebt).

Voorbeeld van een snelle Peugeot :
http://www.scooterbase.net/profiles/Mizzle/578/
 
als je genoeg geld heb ga je naar een tuner..
leg daar je probleeem voor en hij vraagt geld..
en hij doet zn ding ;)

alleen zijn er maar weinig mensen die iets met peugot doen..

een peugotblok is nou eenmaal niet zo makkelijk aan te passen :)
 
euh.. volgens mij denk je 'iets' te simpel...

Een peugeot is niet zomaar even wat onderdeeltjes kopen en klaar. Om de 120 te halen zal er toch heel wat tuningwerk/onderdelen voor moeten komen. Kijk even rond bij de projecten hier op het forum naar welke setup ze hebben. Eerst daarmee beginnen en daarna een goede dealer/tuner zoeken waar je met het blok terecht kan als je er niet zoveel van kent (zelf even een Peugeot blokje doen is geen aanrader als je nog niet zoveel ervaring hebt).

Voorbeeld van een snelle Peugeot :
http://www.scooterbase.net/profiles/Mizzle/578/

Hey niet spammen hier :p
@ topic starteR, stuur me anders eens een pm of zoek ook eens op "Aftershock" / Lucien etc.. :*

Peugeot is alles behalve makkelijk snel te maken + dat er ook weinig echt snel spul op de markt is.
- Qua cilinders heb je standaard alleen Replica's, daarnaast is een Piaggio cilinder passend te maken, een Mina cilinder ook, alleen moeten die de tapeindes voor aangepast worden.
- Uitlaten: de standaard uitlaatjes, zoals een Yasuni R heeft een te lange eerste bocht. Dus zul je al snel uitkomen op een Piaggio omgelaste pijp of een aangemeten pijp.
- Inlaat: De inlaat is vrij lastig bij Peug: Goed op te lossen door de Stage 6 kit of een home-made setje!

...

etc etc
 
Last edited:
Back
Top