endurance amsterdam 17 september

Pronk said:
En ik dacht dat paulus ook stond te fotograferen 2 bochten voor het rechte stuk..
zeurpieten ze hebben ook een keer gereden hoor 8P dat is toch allemaal niet uit elkaar te houden, wie nou wie was en zo. maar vooruit dan ik zal eens wat uploaden

edit:
SBO06-Amsterdam-Endurance-Robbert01
SBO06-Amsterdam-Endurance-Kees01
SBO06-Amsterdam-Endurance-oa-Lara-Meran-Raymon-en-----EDDY
SBO06-Amsterdam-Endurance-Robbert-Herman-Rik
SBO06-Amsterdam-Endurance-Rik
SBO06-Amsterdam-Endurance-Eddy-Lara
SBO06-Amsterdam-Endurance-Maurice
SBO06-Amsterdam-Endurance-oa-Kees-Raymon-Robbert-Meran-Eddy-Lara
SBO06-Amsterdam-Endurance-Start
SBO06-Amsterdam-Endurance-1e-doorkomst
SBO06-Amsterdam-Endurance-Rik-op-kop
SBO06-Amsterdam-Endurance-oa-Fred-Jack-Meran-Rianne-Eddy-Herman
SBO06-Amsterdam-Endurance-Rik-Robbert
SBO06-Amsterdam-Endurance-Maurice-10
de foto's die ik langs het circuit gemaakt heb zien er niet uit, zo onduidelijk dus die ga ik niet uploaden en ik heb ook nog wat foto's van de prijs uitreiking maar die zijn ietsje te donker dus dat word ook niks daarnaast heb ik geen zin meer dus ben naar bed
 
Last edited:
Sjongejonge, het heeft wat voeten in de aarde gehad maar ben nu eindelijk in staat de filmpjes te bekijken! Had namelijk geen quicktime, en aangezien ik een verstandelijk gehandicapte ben als het op computers aankomt heeft het me bloed, zweet en tranen gekost om het allemaal draaiend te krijgen. MAAR...erg toffe filmpjes!

Alleen jammer dat je ze niet op kunt slaan, is er een mogelijkheid dat je mij die filmpjes mailt paulus? Of vraag ik nu iets heel doms?

@Harrytuning: ach ja, natuurtalentje hé 8)
 
Eddy666 said:
Sjongejonge, het heeft wat voeten in de aarde gehad maar ben nu eindelijk in staat de filmpjes te bekijken! Had namelijk geen quicktime, en aangezien ik een verstandelijk gehandicapte ben als het op computers aankomt heeft het me bloed, zweet en tranen gekost om het allemaal draaiend te krijgen. MAAR...erg toffe filmpjes!

Alleen jammer dat je ze niet op kunt slaan, is er een mogelijkheid dat je mij die filmpjes mailt paulus? Of vraag ik nu iets heel doms?

@Harrytuning: ach ja, natuurtalentje hé 8)
daar is wel een mogelijkheid toe ja, pm me even je mail adres dan heb je ze zo
 
Ik weet zo snel even geen andere plek te verzinnen dus post ik het hier maar, maar ik ben sinds gister de trotse eigenaar van een heus motorrijbewijs!!!!!! 8)
 
hey dame, ook u kunt te ver gaan hé? Maar wees gerust, heb voorlopig de liquide middelen niet om een motor te kopen dus voorlopig ben ik alleen nog maar levensgevaarlijk aanwezig in de überhippe witte Golf 2 uit 1989 :)
 
Back
Top