Emmen 12e wedstrijd

IMG_6548.JPG


IMG_6502.JPG


IMG_6510.JPG


IMG_6515.JPG


IMG_6511.JPG


IMG_6508.JPG


IMG_6503.JPG


IMG_6494.JPG


IMG_6496.JPG


IMG_6488.JPG



Jammer dat ze allemaal onscherp zijn. Foto's gemaakt door Ralf +ralf+

Hier nog de link met de rest van de foto's http://www.zeekoe.net/emmen/?nr=1
 
Wij hadden iig weer genoeg Caddy's bij ons :D:D:D

Over de races, leuke dingen weer gezien. Bami ging los in de B groep, wel net ff te als je het mij vraagt, maar volgens mij hebben hij en Jarno het weer met elkaar bijgelegd :)
GP ging helemaal los op zijn Jog en reed gewoonweg lijnen, hard in bochten e.d. zelfs na zijn crash!!! :*
Patrick gefeliciteerd met je overwinning, het kampioenschap komt zo wel heel dichtbij!
Gé jij ook gefeliciteerd, champagne douche heb ik gemist jammer maar helaas. Kervin, voor jou beterschap, ik zag je niet vliegen maar hoorde je wel landen zegmaar. Over die EHBO knakkers, dit was de allereerste keer tijdens een SOBW race dat ik vond dat pa Mosterd 100% gelijk had (nofi verder :X). Echt te erg voor woorden op wat voor sukkeldrafje die naar Kervin liepen (ipv met de ambulance) terwijl Kerv gewoonweg doodstil in de berm lag, erg beangstigend om te zien.

Dat was het wel zo'n beetje. Ben supergaar van het weekend, maarja Zwolle komt er alweer aan!
 
Sorry, mn camera is niet zo geweldig, als ik wat inzoom gooit hij de sluitertijd omhoog, en omdat mn handen niet zo standvastig zijn, werkt dat dus niet :)
 
Ja ik zal gelijk maar wat mensen bedanken :D

Jef voor de caddy
Koopmans voor de Jog
Hanneke voor de stickers :D
Inne voor de leuke dag in emmen
Bami en mol voor het vermaken van mij vriendin. "wat een lekker wijf is dat" BAARMOEDER
En de rest van de prutsers voor de leuke dag +ralf+

Oja en westerlaken, bedankt dat je nog even terug wou rijden naar de mac. Ook al is de jas niet gevonden :|
 
Wat, je keek eens goed en je had em toch AAN ofzo? :p


Als iemand nog foto's of filmpjes kwijt moet, moeten ze zoals gewoonlijk maar ff een gil geven...
 
Hier dan nog een verslagje van mijn kant:

vrijdagochtend met Lennart afgereist naar circuit Pottendijk, waar ik gehoopt had wat te trainen helaas door het slechte weer is hier niks van gekomen. Beetje geouwehoerd met de aanwezige sobw vriendjes, s'avonds wat gegeten en optijd naar bed gegaan voor de volgende dag.

zaterdagochtend;
Ik kreeg het aanbod van Lydia om op haar scooter te gaan rijden omdag ze geen zin had, aangezien ik mn pak mee had en ik wel zin had om te gaan rijden ben ik uiteraard op dit aanbod ingegaan. Na de vrije training baan verkennen de vering wat bijgesteld en begonnen aan de kwalificatie, dit resulteerde in een 17e(oid) plek. Ik had meer verwacht maar wist van mezelf dat er simpelweg niet meer in zat. Toen wedstrijd; na een wat moeizame start lag ik wel netjes vergeleken met mn startplek, 10e ongeveer. Al snel kwam ik erachter dat ik op topsnelheid veel te kort kwam en zo reed ik aan het einde van het rechte stuk helemaal achteraan. Toen heb ik me er maar bij neergelegd dat plekken pakken niet meer ging lukken en ben ik gewoon voor mezelf gaan rijden, heerlijk al zeg ik het zelf... Ik heb in tijden niet zo lekker gereden, bochten gingen steeds harder en harder. Achteraf wel jammer want als je zag dat ik toen ik gelaped werd de voorliggers in de bochten aardig bij kon blijven had het misschien best wel wat geworden met net iets meer vermogen. Maargoed, ik ben allang blij dat ik weer eens een fijne race gereden heb en daar wil ik Rik/Lydia nog even voor bedanken.
Na de race nog even topscooter gekeken en met de fam. De Lijster wat gegeten, toen was ik nog mooi op tijd om s'avonds nog te gaan stappen wat ook best gezellig was.

Niels

ps.heeft iemand nog foto's van mij?
 
Back
Top